Gå til innhold

Bomber


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Jeg kjeder meg og ble preget av tråden under her, noe som gjør at jeg går for å lage en skikkelig kjerringtråd.

Burde kanskje klint til med et mer feminint nick, men så feig er jeg selvsagt ikke.

For dere som har vært her en stund: Hva er de største dol-bombene oppigjennom tidene?

F.eks. nevner mangnus at bomben var stor når det kom fram at Musikeren og Rosanna engang var et par, noe jeg er enig med han i.

Nå sies det at Rosanna har bidratt til en ny dol-bombe, men er det noen flere bomber oppigjennom årene?

Ja, jeg kjeder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos det... Hører fra sikre kilder at musikeren spiller oss et lite puss. Det liker vi! Men som sagt så er den med rosanna/musikeren den som vil huskes for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bomber er vel å overdrive. Jeg lar meg ikke sjokkere så lett, men den med musikeren og rosanna er jo en klassiker. Den med rosanna og andor tror jeg selvsagt på, og ingenting hisser meg opp mer enn det.

Ellers så har jo du SDD hatt noen gullegg her inne, med intet mindre enn 3 eller var det 4 doldamer.

Musikeren har også doldame nå, og alle har vel skjønt hvem det er.

Ellers så har jeg klint med en doler. En kvinne selvsagt. Og jeg tror jacob og melaisa pulte mens jeg så på.

Dette var dagens sladder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos det... Hører fra sikre kilder at musikeren spiller oss et lite puss. Det liker vi! Men som sagt så er den med rosanna/musikeren den som vil huskes for min del.

Den vil huskes for min del også!

Ja, jeg gikk egentlig ut fra at han spilte oss et lite puss der :)

Hmmm men det gjorde jeg forsåvidt også forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bomber er vel å overdrive. Jeg lar meg ikke sjokkere så lett, men den med musikeren og rosanna er jo en klassiker. Den med rosanna og andor tror jeg selvsagt på, og ingenting hisser meg opp mer enn det.

Ellers så har jo du SDD hatt noen gullegg her inne, med intet mindre enn 3 eller var det 4 doldamer.

Musikeren har også doldame nå, og alle har vel skjønt hvem det er.

Ellers så har jeg klint med en doler. En kvinne selvsagt. Og jeg tror jacob og melaisa pulte mens jeg så på.

Dette var dagens sladder.

Hmmm den med Jacob og Melaisa var jeg selvsagt ikke klar over, men det kan vel knapt kalles for noen bombe.

Det at du så på er vel heller ikke rare bomben, da jeg føler at du ser på sånt ved minste mulighet. En liten kikker er du nok, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bomber er vel å overdrive. Jeg lar meg ikke sjokkere så lett, men den med musikeren og rosanna er jo en klassiker. Den med rosanna og andor tror jeg selvsagt på, og ingenting hisser meg opp mer enn det.

Ellers så har jo du SDD hatt noen gullegg her inne, med intet mindre enn 3 eller var det 4 doldamer.

Musikeren har også doldame nå, og alle har vel skjønt hvem det er.

Ellers så har jeg klint med en doler. En kvinne selvsagt. Og jeg tror jacob og melaisa pulte mens jeg så på.

Dette var dagens sladder.

Gjemmer du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm den med Jacob og Melaisa var jeg selvsagt ikke klar over, men det kan vel knapt kalles for noen bombe.

Det at du så på er vel heller ikke rare bomben, da jeg føler at du ser på sånt ved minste mulighet. En liten kikker er du nok, ja!

Nei, jeg har ikke noe sjokkerende å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bomber er vel å overdrive. Jeg lar meg ikke sjokkere så lett, men den med musikeren og rosanna er jo en klassiker. Den med rosanna og andor tror jeg selvsagt på, og ingenting hisser meg opp mer enn det.

Ellers så har jo du SDD hatt noen gullegg her inne, med intet mindre enn 3 eller var det 4 doldamer.

Musikeren har også doldame nå, og alle har vel skjønt hvem det er.

Ellers så har jeg klint med en doler. En kvinne selvsagt. Og jeg tror jacob og melaisa pulte mens jeg så på.

Dette var dagens sladder.

Du sier du tror jacob og melaisa pulte mens du så på. Vil det si at du ikke vet hvordan dette gjøres og dermed ikke er helt sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier du tror jacob og melaisa pulte mens du så på. Vil det si at du ikke vet hvordan dette gjøres og dermed ikke er helt sikker?

De pulte så rart, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bomber er vel å overdrive. Jeg lar meg ikke sjokkere så lett, men den med musikeren og rosanna er jo en klassiker. Den med rosanna og andor tror jeg selvsagt på, og ingenting hisser meg opp mer enn det.

Ellers så har jo du SDD hatt noen gullegg her inne, med intet mindre enn 3 eller var det 4 doldamer.

Musikeren har også doldame nå, og alle har vel skjønt hvem det er.

Ellers så har jeg klint med en doler. En kvinne selvsagt. Og jeg tror jacob og melaisa pulte mens jeg så på.

Dette var dagens sladder.

Klint med en doler, ja? Er du _helt_ sikker på at det var en dame? Eller kan det muligens ha vært en litt feminin mann? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klint med en doler, ja? Er du _helt_ sikker på at det var en dame? Eller kan det muligens ha vært en litt feminin mann? ;-)

Hehehe..det er lett å ta feil av kjønnet på den karen vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pulte rart? Men er ikke puling, puling da?

Nei, nei, nei. Det finnes ørten varianter, og jacob og melaisas variant var rett og slett rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...