Gå til innhold

Amiga


manne

Anbefalte innlegg

Sånn rett før jeg kjører...bare lurte på en liten ting...

Vi har lurt på å bo et år utenfor Norge. Hva er husleieprisene ca. i ditt område? Hvordan er standarden? Hvordan er det å bo der med små barn? Mat, vann o.l

(Dette kommer nok som en bombe på mettewa m.f for i går snakket jeg om å kjøpe hus i nabolaget hennes...*ler*)

Kjekt med sånn etableringsfase. Mange valg. Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husleieprisene er dyre, i hvert fall etter kanariske lønninger. Du kan se her: http://www.visningsreiser.no/eiendomsmegler1/grancan.htm

Vann og mat går greit, drikkevannet/kokevannet må man kjøpe så det er helt trygt og nede på sydkysten får man tak i både Stabburet leverpostei og Mills kaviar. Toroposer, stabburet bokser, fiskeboller etc.

Bleier er dyre og barneklær hadde jeg villet hamstret på H&M i Norge. Babymat har de kjempestort utvalg av! Det samme gjelder flasker og smokker.

Jeg syns prisene har steget bra mye siden euroen kom, men det betyr vel ikke så mye for folk som veksler fra NOK. For de som har bil er det enkelt å dra til store supermarkeder å handle billig.

Bare spør i veg du hvis det er noe du lurer på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husleieprisene er dyre, i hvert fall etter kanariske lønninger. Du kan se her: http://www.visningsreiser.no/eiendomsmegler1/grancan.htm

Vann og mat går greit, drikkevannet/kokevannet må man kjøpe så det er helt trygt og nede på sydkysten får man tak i både Stabburet leverpostei og Mills kaviar. Toroposer, stabburet bokser, fiskeboller etc.

Bleier er dyre og barneklær hadde jeg villet hamstret på H&M i Norge. Babymat har de kjempestort utvalg av! Det samme gjelder flasker og smokker.

Jeg syns prisene har steget bra mye siden euroen kom, men det betyr vel ikke så mye for folk som veksler fra NOK. For de som har bil er det enkelt å dra til store supermarkeder å handle billig.

Bare spør i veg du hvis det er noe du lurer på! :-)

Det var visst bare tilsalgs og ikke til leie der, les det som står her også.

http://www.colegio.no/praktisk_informasjon.html#Bomuligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Flytte til utlandet? *lettere sjokkert*

Bråka jeg så fælt når jeg sjangla forbi vinduet ditt i natt at dere må rømme landet? ;-)

Egentlig greit også, finn et varmt sted, så kommer vi på besøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husleieprisene er dyre, i hvert fall etter kanariske lønninger. Du kan se her: http://www.visningsreiser.no/eiendomsmegler1/grancan.htm

Vann og mat går greit, drikkevannet/kokevannet må man kjøpe så det er helt trygt og nede på sydkysten får man tak i både Stabburet leverpostei og Mills kaviar. Toroposer, stabburet bokser, fiskeboller etc.

Bleier er dyre og barneklær hadde jeg villet hamstret på H&M i Norge. Babymat har de kjempestort utvalg av! Det samme gjelder flasker og smokker.

Jeg syns prisene har steget bra mye siden euroen kom, men det betyr vel ikke så mye for folk som veksler fra NOK. For de som har bil er det enkelt å dra til store supermarkeder å handle billig.

Bare spør i veg du hvis det er noe du lurer på! :-)

Takk for info. Tipper det blir fler spørsmål når mannen min kommer hjem fra jobb og vi snakker mer om det. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Flytte til utlandet? *lettere sjokkert*

Bråka jeg så fælt når jeg sjangla forbi vinduet ditt i natt at dere må rømme landet? ;-)

Egentlig greit også, finn et varmt sted, så kommer vi på besøk :-)

Merket jo ikke engang at du sjanglet forbi. :o)

HG har snakket med en annen fyr på jobben og de er begge veldig gira på å bo i utlandet et år mens de distanse-jobber.

Vi må sjekke alt før vi evnt. tar en ny titt på huset. Ingen vits i å kjøpe hus dersom vi straks angrer på at vi ikke tok et år i utlandet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...