Gå til innhold

Han vil at jeg skal dominere ham, men..... .


Gjest Anonymmm

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymmm

Vet ikke helt hva jeg syne som det.... . Tanken tenner meg forsåvidt, men føler meg så usikke rpå hav jeg skal gjøre. Normalt er det jeg som blir bastet og bundet, eller har håndhjern, eller blir lettere "undertrykt", men vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre med ham... Ikke er jeg noe flink til å binde heller, dessuten fikser jeg ikke å ri ham.... . Noen råd+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får øve på noen knuter og gjøre det samme som han gjør med deg.

Det er vel ikke verre enn som så?

Selvsagt forutsatt det du sier om at du tenner på det... Hvis ikke bør du jo heller ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ingen som er ekspert før man har litt erfaring. Så typen din vil jo heller ikke forvente at du er ekspert første gangen.

Siden han har spurt deg så vil han jo gjerne ha deg til å gjøre det uansett !

Som en annnen her nevner - snakk med han før dere begynner og diskuter med han hva du kan gjøre. Du vil helt sikkert finne masse info her på nett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se heller for deg hvor vanvittig masse munnsex du blir å få :-)

Ligger dominans for deg, kommer det av seg selv...bruk fantasien kombinert med hans ønsker. Og dine lyster.

Ta en kveld uten sex, og prat gjennom hvordan dere vil ha det.

Sjekk F.eks ut SMil sine sider på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...