Gå til innhold

"Fuckingfriends"


Gjest sommerflørt

Anbefalte innlegg

Gjest sommerflørt

..uff grufull betegnelse..men hva mener dere? Har hatt en sengevenn i det siste, det sies at d alltid ender med forelskelse fra den ene eller andre siden...begynner å forstå hva som ligger i dette, men hvordan er holdningene deres til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flirt v2.0

Hei sommerflirt! Hvorfor er dere bare sengevenner. Hvorfor ikke Date ordentlig å sjekke om det er kjemi der som kan bli til et forhold ?

Jeg her i samme situasjon som deg akkurat nå. Men, jeg tror jeg kommer til å avslutte hele greia...

Jeg kommer sikkert til å bli forelska henne og hun kan jo godt ende opp med å finne gutten i sitt liv, og dumpe meg på dagen...

Jeg dumper henne sikkert også hvis det dukker opp en langbeint blondine som er snill og sjarmerende som vil date meg på ordentlig.

Eller så kan man jo bare kjøre på som om det ikke kommer en dag i morgen. Det er jo morsomt det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerflørt

Hei sommerflirt! Hvorfor er dere bare sengevenner. Hvorfor ikke Date ordentlig å sjekke om det er kjemi der som kan bli til et forhold ?

Jeg her i samme situasjon som deg akkurat nå. Men, jeg tror jeg kommer til å avslutte hele greia...

Jeg kommer sikkert til å bli forelska henne og hun kan jo godt ende opp med å finne gutten i sitt liv, og dumpe meg på dagen...

Jeg dumper henne sikkert også hvis det dukker opp en langbeint blondine som er snill og sjarmerende som vil date meg på ordentlig.

Eller så kan man jo bare kjøre på som om det ikke kommer en dag i morgen. Det er jo morsomt det også :)

En avtale er en avtale...ingen var ute etter et forhold da vi startet..vi er så like -begge har framtidsplaner, uten den andre eller noen annen...så dermed holder vi oss til avtalen...men det er ikke så lett som det var ment!

Hvorfor hører jeg aldri på gode råd?....sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flirt v2.0

En avtale er en avtale...ingen var ute etter et forhold da vi startet..vi er så like -begge har framtidsplaner, uten den andre eller noen annen...så dermed holder vi oss til avtalen...men det er ikke så lett som det var ment!

Hvorfor hører jeg aldri på gode råd?....sukk...

Vel, er du gutt eller jente ? Jeg tror gutter er flinkere til å "holde seg til avtalen" :-)

Har dere forresten avtalt å være sexuelt trofaste mot hverandre mens avtalen gjelder ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det flere ganger. En av partene har alltid blitt forelsket, og det har endt med full skjæring. Mulig andre klarer det, men ikke jeg. Vanskelig å klare å holde følelser unna når man har sex sammen over en lengre periode. One night stands har deriomot gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt kan selvsagt gå bra, men du er sikkert jente og har gått i den fellen jenter ofte gjør; du blir forelsket!

Jeg har hatt sånne forhold uten noen problemer, men nå er jeg ikke jente, og ganske realistisk iforhold til å ta slike "problemer" ved roten dersom de oppstår, og skulle jeg ane snev av en forelskelse fra min side, så stikker jeg før det blir noe seriøse følelser ut av det hele.

Jeg forventer at jenta gjør det samme dersom hun tror det kan "skjære" seg, men dette er selvsagt noe hun må ta på sin kappe. En avtale er som du sier en avtale.

Dette har for øvrig aldri skjedd meg, da jeg som sagt er realistisk og kan styre sånt.

Du får se lyst på det å tenke at du er en erfaring rikere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sommerflørt

Vel, er du gutt eller jente ? Jeg tror gutter er flinkere til å "holde seg til avtalen" :-)

Har dere forresten avtalt å være sexuelt trofaste mot hverandre mens avtalen gjelder ?

Jeg er jente ja...og nei, vi har ikke nevnt det en gang at vi ikke skulle kunne ha oss med andre...jeg vet faktisk at han har hatt ei annen. Det var nesten et forhold men så fikk han kalde føtter og stakk..og kom tilbake til meg! Selv har jeg vært nesten trofast...men ikke latt det vært noen hindring..jeg har absolutt ikke følt meg bundet men det var før i sommer..vi har bodd et stykke fra hverandre i to år så det har bare mest vært kos når vi en sjelden gang møttes.....og ja..det begynte som en one night stand..men det kan vel ikke kalles det når vi fortsatt treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel gå det, så lenge begge holder seg til avtalen. Men, ja, ofte så leder det til forelskelse for den ene parten. Og da får du sørge for at det ikke blir du da:)

Man kan bare tenke på seg selv og sine følelser i et sånt fuckinggoddfriends-forhold. Så får dere bare være ærlige med hverandre da, hvis en av dere skulle falle for den andre.

Det er noe kjemisk visstnok som skjer når man har sex (og særlig orgasme) med en annen person som gjør at man begynner å føle noe mer ofte. Og siden det oftest (?) er jentene som faller får du sørge for å holde igjen orgasmen da;)

Jenter kan også skille mellom sex og "mere følelser".

Du får minne deg på avtalen hvis du ønsker dette "vennskapet":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...