Gå til innhold

Spiseforstyrelser!

Anbefalte innlegg

Angela1365380318

Hvorfor har dere lukket forumet om spiseforstyrelser, det var jo tydeligvis svært populært og det er et stort behov for det.

Nå driver jo alle som har problemer med eller et litt anstrengt forhold til mat å poster innleggene siden på alle andre sider som mat og ernæring, idrett og trening, ungdomsforum osv.

Kansje det hadde vært en ide å åpne det igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67106-spiseforstyrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest victoria80

Jeg tror dem ikke har åpnet den siden på grunn av mangel på fagpersonell til svare der på denne siden.

Håper at den siden åpner snart jeg også.Jeg synes at det bør webmaster ordne opp i.Skaffe noen fagfolk som har kompetanse til å svare på disse innleggene.

Til Webmaster: Det er mange som trenger dette forumet sårt, og følte at de fikk mye hjelp og støtte der.Ikke la det forumet være stengt.Da er det mange som blir fortvilet og søker råd på noen av de andre forumene for å sjekke om de kan få råd og støtte der i fra.

Håper at du snart får skaffet noen fagfolk der.I allefall tar deg i det minste fornuft å høre på oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67106-spiseforstyrelser/#findComment-309307
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...