tieto Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hei! Noen her inne som skal til RH 12/9 ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demio Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Vet ikke sikkert enda, men regner med at det antakelig blir eguttak på RH denne dagen. Skal starte med sprøyter ca. den 2/9. Kan jeg spørre om hva du skal på RH da? Klem, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 hei vet ikke sikkert, skal starte med sprøyter 30/8 i 6 dg. til å begynne med....får ta det derfra... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Vet ikke sikkert enda, men regner med at det antakelig blir eguttak på RH denne dagen. Skal starte med sprøyter ca. den 2/9. Kan jeg spørre om hva du skal på RH da? Klem, Hei! Jeg skal til første ultralyd den dagen (c: Hadde vært litt kjekt å snakket med noen DOL'ere face to face tenkte jeg (c; 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demio Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Jeg skal til første ultralyd den dagen (c: Hadde vært litt kjekt å snakket med noen DOL'ere face to face tenkte jeg (c; Hei! Vi kan vel holde kontakten videre,- du skal se at det klaffer med et treff denne dagen?! Tvi-Tvi! Klem, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dipsey Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 aner ikke enda når jeg skal inn til ul eller ut/inn... Skulle nesten tro at siden jeg i dag har spraydag nr 13 at jeg snart er i gang... kos fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.