Gå til innhold

molli


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nå har jeg gransket bildet av deg, og jeg må forsatt beklage og si, nei jeg kjenner deg ikke igjen.

Men dersom du bruker toget på jobben, kan det være du har sett meg der...? :-) Vi bruker samme linje, antar jeg, utifra kommunen du har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå har jeg gransket bildet av deg, og jeg må forsatt beklage og si, nei jeg kjenner deg ikke igjen.

Men dersom du bruker toget på jobben, kan det være du har sett meg der...? :-) Vi bruker samme linje, antar jeg, utifra kommunen du har skrevet.

Det er mulig. Om morgenen er jeg zombie, men det_kan_jo hende at hjernen har registrert ett og annet likevel. Fra nå av skal jeg være mer årvåken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

Hei du!

Du gidder ikke tilfeldigvis å sende meg url'en til den siden?? Jeg har formattert til den store gullmedaljen og mista alt som var interessant på maskinen...

Fin dag i går, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Du gidder ikke tilfeldigvis å sende meg url'en til den siden?? Jeg har formattert til den store gullmedaljen og mista alt som var interessant på maskinen...

Fin dag i går, forresten?

Selvfølgelig, kjære, den er på vei.

Kjempefin dag, men for å være ærlig så klarer jeg meg greit uten bursdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

landsbyidioten

Selvfølgelig, kjære, den er på vei.

Kjempefin dag, men for å være ærlig så klarer jeg meg greit uten bursdager :)

Takk, takk! :-)

Jeg har tre venninner som har bursdag i går og i dag (med deg blir det fire), og to neste helg. Omgitt av løvinner med andre ord. :-)

Men det er jo bra å ha en unnskyldning for å feste fem dager på en drøy uke da...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk! :-)

Jeg har tre venninner som har bursdag i går og i dag (med deg blir det fire), og to neste helg. Omgitt av løvinner med andre ord. :-)

Men det er jo bra å ha en unnskyldning for å feste fem dager på en drøy uke da...

*klem*

Løver kan feste, det er bare sånn det er :) Vi gjør alt skikkelig når vi først gjør noe. Når vi sover, så sover vi - løfter ikke en finger - og når vi jobber så er vi oppslukt. Et liv uten lidenskap er ikke no liv :)

I ferien har jeg ikke løftet en finger, nesten ikke festet heller.

Godt å ha deg "hjemme" igjen forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

Løver kan feste, det er bare sånn det er :) Vi gjør alt skikkelig når vi først gjør noe. Når vi sover, så sover vi - løfter ikke en finger - og når vi jobber så er vi oppslukt. Et liv uten lidenskap er ikke no liv :)

I ferien har jeg ikke løftet en finger, nesten ikke festet heller.

Godt å ha deg "hjemme" igjen forresten.

Takk for det :-) Må bare bli litt flinkere til å liste meg inn hit med jevne mellomrom.

Har forresten dødsmye spennende å fortelle deg, men det får bli en gang jeg ikke er fullt så trøtt som nå...

Natti natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-) Må bare bli litt flinkere til å liste meg inn hit med jevne mellomrom.

Har forresten dødsmye spennende å fortelle deg, men det får bli en gang jeg ikke er fullt så trøtt som nå...

Natti natt! :-)

Skriv mail hvis du ikke ser meg online på ettermiddagen. Ok?

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...