Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, jeg det ser ut til at det er på tide å ta litt selvkritikk. Fikk nettopp et par hint om det i en tråd - igjen! :-)

Og nå kjenner jeg lusa på gangen.

Hver eneste gang jeg har migrene i forbindelse med mensen, utvikler jeg meg åpenbart til et troll og uhyre. Ihvertfall her. Ingen sier noe til meg ellers, men det er nok lettere å øse ut her, tenker jeg. Så sparer jeg de rundt meg i RL :-)

De tre siste mnd tror jeg at jeg har fått saftig kritikk og hevede øyenbryn hver gang jeg har åpnet munnen her inne under migreneperiodene. Jeg blir en bitch, kort sagt, rett og slett fordi jeg har så vondt i hodet.

Det er bare å innse det; jeg blir ei mannevond heks.

Jeg bør gi meg selv DOL-forbud den uka hver mnd. Alle som er enige, rekk opp hånda!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67137-heksa-b%C3%B8r-ta-ferie-en-uke-hver-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vanedis

17

• molli

11

• SierDuDet

8

• kie

7

Mest aktive i denne tråden

Nå får ikke jeg med meg alt du skriver - men hvis det er sånn at du skriver ting du ellers ikke kan stå for 'PMSuka' så bør du kanskje la være.

Hvis det er noe i kritikken så bør du heller kanskje prøve å uttrykke deg mindre skråsikkert.

Sånn utover det så synes jeg jo man skal kunne skrive meningen sin - og det skal jo du også kunne gjøre. Det er bra med folk som har meninger og som ikke er redd for å skrive dem.

Nå er det jo litt debatt om din person og skrivemåte fordi du selv er med på den debatten også - sådet er sagt. Men jeg vil tro det er vanskelig å la være å kommentere *S*

Hmmm har aldri sett deg skrive noe som helst stygt til noen, ei heller skjelt ut noen, så jeg har ikke helt fått med meg dine heksetilstander den ene uken i måneden.

Jeg trodde faktisk at du snakket om "the Blair Witch" eller en av heksene i Eastwick når jeg trykket meg inn på innlegget her..

Noen ganger når jeg leser innleggene dine ser jeg for meg hvordan du du sitter rød og varm i hodet, hoppende på stolen og banker harmedirrende på tastaturet.

Jeg synes ikke du bitcher for mye her. Du er engasjert, det er kult. Når du skriver virker det som om du mener veldig sterkt og mye om alt du skriver. Kanskje enkelte synes det blir for heftig, men det er deres problem. De fleste av oss er ikke så lettskremt.

Nå får ikke jeg med meg alt du skriver - men hvis det er sånn at du skriver ting du ellers ikke kan stå for 'PMSuka' så bør du kanskje la være.

Hvis det er noe i kritikken så bør du heller kanskje prøve å uttrykke deg mindre skråsikkert.

Sånn utover det så synes jeg jo man skal kunne skrive meningen sin - og det skal jo du også kunne gjøre. Det er bra med folk som har meninger og som ikke er redd for å skrive dem.

Nå er det jo litt debatt om din person og skrivemåte fordi du selv er med på den debatten også - sådet er sagt. Men jeg vil tro det er vanskelig å la være å kommentere *S*

Åh, problemet er ikke at jeg ikke kan stå for det jeg har sagt (skrevet). Problemet er vel heller måten det sies på.

En ting kan alltid sies på flere måter. Dessverre velger jeg den vemmelige litt for ofte:-( iflg. sikre kilder her på DOL.

Nåja, jeg vet ikke helt om jeg skal le eller grine av dette. Men jeg burde altså holde meg vekk, tror jeg, siden jeg åpenbart ikke greier å la være og skjelle ut folk eller fornærme NOEN.

Annonse

Noen ganger når jeg leser innleggene dine ser jeg for meg hvordan du du sitter rød og varm i hodet, hoppende på stolen og banker harmedirrende på tastaturet.

Jeg synes ikke du bitcher for mye her. Du er engasjert, det er kult. Når du skriver virker det som om du mener veldig sterkt og mye om alt du skriver. Kanskje enkelte synes det blir for heftig, men det er deres problem. De fleste av oss er ikke så lettskremt.

Så du rekker ikke opp hånda altså..? :-)

Jeg rekker ikke opp hånda! Du kan virke litt bitchy noen ganger, og det synes jeg er bra! Stort sett er det på sin plass. (= jeg er enig!) :o) Alle skulle lære seg å være litt bitchy noen ganger.

Jeg synes det er bra med folk som blir engasjerte, har sterke meninger og står for dem. :o)

Hvis du sikter til diskusjonen på småbarnsforumet vil jeg bare si at jeg er totalt på ditt parti! Jeg blandet meg ikke inn fordi jeg ikke har barn selv, skjønner du, bare prøver. Hvis man skal si noe om oppdragelse uten å ha barn selv, kan man jo risikere å bli bitt hodet av der inne.. Så jeg overvåker bare trafikken der inne så lenge... :)

Du var overhodet ikke noe monster, alt du sa var på sin plass!

Jeg rekker ikke opp hånda! Du kan virke litt bitchy noen ganger, og det synes jeg er bra! Stort sett er det på sin plass. (= jeg er enig!) :o) Alle skulle lære seg å være litt bitchy noen ganger.

Jeg synes det er bra med folk som blir engasjerte, har sterke meninger og står for dem. :o)

Det var snillt sagt! Tusen takk :-)

Hvis du sikter til diskusjonen på småbarnsforumet vil jeg bare si at jeg er totalt på ditt parti! Jeg blandet meg ikke inn fordi jeg ikke har barn selv, skjønner du, bare prøver. Hvis man skal si noe om oppdragelse uten å ha barn selv, kan man jo risikere å bli bitt hodet av der inne.. Så jeg overvåker bare trafikken der inne så lenge... :)

Du var overhodet ikke noe monster, alt du sa var på sin plass!

Det var den diskusjonen jeg siktet til nå, ja!:-)

Og som jeg sa til PunkyB, jeg står for det jeg sa der, men det var altså MÅTEN det ble sagt på da. *he-he* Jeg ser jo nå at å storme inn på banen med bulldozer og diger ropert, ikke var et sjakktrekk:-)

Annonse

Det var den diskusjonen jeg siktet til nå, ja!:-)

Og som jeg sa til PunkyB, jeg står for det jeg sa der, men det var altså MÅTEN det ble sagt på da. *he-he* Jeg ser jo nå at å storme inn på banen med bulldozer og diger ropert, ikke var et sjakktrekk:-)

Synes måten du sa det på var helt fin, jeg :)

Men jeg kan være litt krass selv, da, uten at jeg kan skylde på migrene eller noe som helst. Det er fint å få av seg noen frustrasjoner her inne. Og du gikk langtifra over noen støvleskaft som helst etter min mening! Så slutt å angre på dette her :)

Synes måten du sa det på var helt fin, jeg :)

Men jeg kan være litt krass selv, da, uten at jeg kan skylde på migrene eller noe som helst. Det er fint å få av seg noen frustrasjoner her inne. Og du gikk langtifra over noen støvleskaft som helst etter min mening! Så slutt å angre på dette her :)

Synes du virkelig det? Hva oppnår man ved en slik fremgangsmåte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...