Gå til innhold

*sukk*


Gjest Engelen33

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

Er det noen som gidder å holde rundt meg litt nå? Gi meg en klem? Er så langt nede...får ikke frem tårene heller..går bare rundt som en mumie..sleper meg avgårde. Har ikke lyst til å gjøre noe dumt...

Er blitt glad i mange her inne.. sender alle som trenger det en ekstra oppmuntring og støtte og maaaaange styrke og hjerteklemmer.. tenker på dere..

*en forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjenner ikke deg, men du trenger mange klemmer tror jeg:-)

*sender 4m klemmer, 8kg stryk på kinnet og 100 oppmuntrende smil til Engelen33*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest victoria80

Rekker mine armer mot deg slik at du kan ta i mot mange store klemmer.Skjønner at du har det tungt nå.

Sender deg også samtidig mange varme tanker og håper at du vil få det bedre etter hvert.

Forresten vil jeg si takk for at du svarte på innlegget mitt på lommelegen.no for en stund tilbake.

Mange store klemmer fra Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi18

Hei!

Jeg kjenner ikke deg, men du trenger mange klemmer tror jeg:-)

*sender 4m klemmer, 8kg stryk på kinnet og 100 oppmuntrende smil til Engelen33*

Selv om jeg ikke kjenner deg, så vil jeg likevel gi deg noen styrkeklemmer. Du trenger mange av dem, tydeligvis. Håper du kommer deg snart :)

*Styrkeklem*

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig skal du få en klem. Du skal få en stor klem som blir der så lenge du har behov for den. Håper det hjelper litt :o)

Skaltenke på deg, og sende over varme tanker.

Stoooooooor KoooooZ

Ps: Har du ta mot til deg og gjort det vi pratet om her forleden? Og er det noedu lurer på rundt det, så send meg en mail. [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camaron

Kjære engelen33

Sender deg en styrkeklem og håper dagene dine blir lettere fremover. Takk for praten på chatten her om kvelden.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Rekker mine armer mot deg slik at du kan ta i mot mange store klemmer.Skjønner at du har det tungt nå.

Sender deg også samtidig mange varme tanker og håper at du vil få det bedre etter hvert.

Forresten vil jeg si takk for at du svarte på innlegget mitt på lommelegen.no for en stund tilbake.

Mange store klemmer fra Victoria

Takk skal du ha... gjorde godt!

Håper du fortsetter å skrive på lommelegen! Fint å ha deg der! Håper det går bedre for deg.. tenker masse på deg vet du! Mange varme tanker og klemmer sendes herved til deg...take care..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Kjære deg Engelen33.

jeg sier også at selv om jeg ikke kjenner deg, så sender jeg deg mange klemmer.

Tusen, tusen takk!! Sender deg mange klemmer i retur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Engelen33

Hei!

Jeg kjenner ikke deg, men du trenger mange klemmer tror jeg:-)

*sender 4m klemmer, 8kg stryk på kinnet og 100 oppmuntrende smil til Engelen33*

Så skjønn du er!! Takk for herlige klemmer, styrk på kinnet etc. Gjorde godt, og ja..jeg trengte det virkelig!!

P.S. Vi kunne jo bli kjent.. har begynt å være endel på chatten om kveldene..

Ønsker deg alt godt!!

Varme klemmer i retur fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Selv om jeg ikke kjenner deg, så vil jeg likevel gi deg noen styrkeklemmer. Du trenger mange av dem, tydeligvis. Håper du kommer deg snart :)

*Styrkeklem*

Mvh.

Tusen takk!! Her kommer mange klemmer til deg også!! Take care, because I care.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Kjære engelen33

Sender deg en styrkeklem og håper dagene dine blir lettere fremover. Takk for praten på chatten her om kvelden.

mvh

Takk skal du ha!! Ja det var koselig å prates.. håper vi kan chatte mer igjen snart.

Fint å bli litt kjent med deg.

Varme styrkeklemmer i retur fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

gir deg mange klemmer.

du er herlig, så vet du det..,

og ønsker så immari at du skal få det bra.

klemz

DU er herlig du!! Tusen takk!! Sender deg også mange klemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Selvfølgelig skal du få en klem. Du skal få en stor klem som blir der så lenge du har behov for den. Håper det hjelper litt :o)

Skaltenke på deg, og sende over varme tanker.

Stoooooooor KoooooZ

Ps: Har du ta mot til deg og gjort det vi pratet om her forleden? Og er det noedu lurer på rundt det, så send meg en mail. [email protected]

Takk for klemmer!! *klemmer susi tilbake leeeenge*

Det var så fint å prate med deg på ranglerne! Har skrevet ned mailadr. din.. har tenkt og tenkt.. synd jeg har telefonskrekk, men har mailadr. til dem da... skal se om jeg får skrevet noen ord til deg..

Håper du har det bra.

Varme tanker og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

*dekker deg med myke klemmer*

-hang in there

-bella-

Tusen takk for at du er den du er!!! *klemmer Bella varmt igjen* Take care, vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer!! *klemmer susi tilbake leeeenge*

Det var så fint å prate med deg på ranglerne! Har skrevet ned mailadr. din.. har tenkt og tenkt.. synd jeg har telefonskrekk, men har mailadr. til dem da... skal se om jeg får skrevet noen ord til deg..

Håper du har det bra.

Varme tanker og klemmer fra

Vil bare si at jeg vet du vil gjøre det rette, kontakter du dem ikke nå så er du ikke klar ennå. Men du var kasnskje inne på noe med å sende mail. Og er det no så har du jo mail ard min. KoooZ :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...