Gjest Cougar Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Du skal være tro.. mot deg selv. Mot det du trenger for å få "sortert og arkivert" - for så å kunne gå videre. Må du absolutt si til din mor at du tenker å dra? Bruk ei venninne som alibi - så drar du!!! Ikke at jeg ikke forstår dilemmaet ditt, men det er _deg_ det gjelder... *klemme uendelig masse...* Tuusen takk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67163-jeg-t%C3%B8r-ikke/page/2/#findComment-309616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snirkel Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Vet ikke.... :-/ Men jeg håper!!! Selv om jeg ikke tør... Hun har jo gitt faen før....å ingen har egentlig brydd seg....helt greit nok enkli....men så hvorfor skulle hun nå? Hm.. Jeg vet jo ingenting om denne damen, men selv om hun er barnevernspedagog tror jeg ikke at hun MÅ hjelpe deg slik hun har sagt at hun vil. Altså - hun vil betale billett for deg hjem til henne. Du er invitert _hjem til henne_ på besøk for å snakke om ting. Det er jo _ikke_ vanlig prosedyre for en hvilken som helst barnevernspedagog som oppdager overgrep/misbruk/mishandling. Slik jeg oppfatter det bryr denne damen seg ekstra om deg. Husk - hun kjenner deg. Hun har hjulpet deg før. Jeg tror ikke hun har "gitt faen". Hun har brydd seg om deg. Hun sier det jo selv: Hun ville ikke gjøre noe som kunne gjøre det verre for DEG. Jeg er sikker på at denne damen BRYR SEG! Det at hun nå tar kontakt igjen etter at hun er blitt barnevernspedagog, kan være at hun har modnet i årenes løp, og mer tåler å ta en støyt. At hun nå vet at om du ennå ikke har fått hjelp, om familien din ennå ikke støtter deg, så er det RIKTIG å hjelpe deg med å komme videre, om det så innebærer å miste en familie som likevel har sviktet deg. Og en annen ting - det at hun har studert nettopp det hun har gjort - det kan være at du var selve drivkraften til det, at hun intenst har villet gjøre noe for å hjelpe deg og andre i samme situasjon. Det er vel ofte slik at når man opplever noe rystende, slik det nok også var for henne når hun oppdaget hva som skjedde med deg, og hjalp deg, så får man et intenst ønske om å lære mer om faget for å kunne jobbe med det, gjøre noe meningsfylt. Jeg tror ikke dette er noe hun må. Jeg tror det er noe hun alltid har villet, men kanskje ikke turt fordi hun trodde det kunne skade deg. Nå er hun eldre, med mer ballast i livet, og hun strekker seg langt for å få deg til å komme. Dette er slik jeg ser det en unik mulighet for deg. Du er heldig. Du kan ta denne sjansen nå, og snakke med et fornuftig og kompetent menneske, eller fortsette å ikke-kommunisere med en uforstående og ignorerende familie. Hva er familien da verdt? MIN familie er IKKE mye verdt i så henseende. Hva om du ikke greier å snakke, og fortelle til denne damen? Det vil hun forstå. Kanskje du får mulighet til bare å gråte mens hun holder om deg? Eller kanskje dere bare gjør hyggelige ting sammmen, mens du vet at hun forstår deg og vil deg vel? Husk - ingen TILFELDIG barnevernspedagog hadde invitert deg hjem til seg slik. Damen bryr seg - det er min oppfatning. Håper ikke at innlegget virker støtende på noen måte.. Klem - 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67163-jeg-t%C3%B8r-ikke/page/2/#findComment-309853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devania Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hvis hun har tilbudt seg å ordne flybillett og alt, så er det ganske tydelig at det ikke er fordi hun føler at hun må... Det høres virkelig ut som om hun bryr seg veldig mye om deg. Og det høres ut som om det er MENNESKET som bryr seg om deg, ikke "bare" barnevernspedagogen. Hvis du stoler på henne, så stemmer jeg for at du skal dra. Nå er vi fire mot en... Hehe. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67163-jeg-t%C3%B8r-ikke/page/2/#findComment-312959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cougar Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 men.. når de stiller det ultimatumet til deg.. om at.. "snakker du med henne, kan du like gjerne dra din vei".. Har du ikke da allerede mistet dem? - vi snakkes lille venn, jeg skal tenke på deg. Klems Heei...! *hoppe på fanget til bella!* Hun ringte........ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67163-jeg-t%C3%B8r-ikke/page/2/#findComment-325514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Heei...! *hoppe på fanget til bella!* Hun ringte........ *S* Flott! kjempe glad på dine vegne *klemmer småen* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67163-jeg-t%C3%B8r-ikke/page/2/#findComment-325533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 *S* Flott! kjempe glad på dine vegne *klemmer småen* nå har jeg visst skrevet til deg på meldinger.. beklager.. *setter brillene på nesen* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67163-jeg-t%C3%B8r-ikke/page/2/#findComment-325542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cougar Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 nå har jeg visst skrevet til deg på meldinger.. beklager.. *setter brillene på nesen* Heei! *krype inn i armkroken til bella* Hun ringte igjen idag..sånn siden jeg var på jobb igår da hun ringte. Snakka i en time. Snakka litt om åssen æ va da æ va lita..og sånn..(blærk..alt va bare positivt!!) Lissom...og hva jeg lissom angivelig betydde for henne....og atte hun ville hjelpe meg og mente hun kunne det lissom fordi hun kjente meg da jeg var lita...og sånn...(faktisk akkrat det samme jeg tenkte på!) Mente hun kunne hjelpe meg å få ting til å henge sammen lissom..sia hun kjente til mæ å sånne ting lissom...Hmm.. Sorry Bella...det her ble bare surr...! Hun skulle ringe tilbake over helga daa...å høre hvordan det gikk med meg....Hm.. Når jeg prater med henne...så er jeg usikker på hele situasjonen....men helt trygg på henne...og innrømmer ting jeg -aldri- ville innrømemt til noen andre.....*riste på hodet* Skummelt...! Jaja...må stikke ivei...så ikke typen sovne før æ kjem mæ til han.. Forresten...kom du dæ opp?? ) Natta! *lang nattaklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67163-jeg-t%C3%B8r-ikke/page/2/#findComment-326818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Heei! *krype inn i armkroken til bella* Hun ringte igjen idag..sånn siden jeg var på jobb igår da hun ringte. Snakka i en time. Snakka litt om åssen æ va da æ va lita..og sånn..(blærk..alt va bare positivt!!) Lissom...og hva jeg lissom angivelig betydde for henne....og atte hun ville hjelpe meg og mente hun kunne det lissom fordi hun kjente meg da jeg var lita...og sånn...(faktisk akkrat det samme jeg tenkte på!) Mente hun kunne hjelpe meg å få ting til å henge sammen lissom..sia hun kjente til mæ å sånne ting lissom...Hmm.. Sorry Bella...det her ble bare surr...! Hun skulle ringe tilbake over helga daa...å høre hvordan det gikk med meg....Hm.. Når jeg prater med henne...så er jeg usikker på hele situasjonen....men helt trygg på henne...og innrømmer ting jeg -aldri- ville innrømemt til noen andre.....*riste på hodet* Skummelt...! Jaja...må stikke ivei...så ikke typen sovne før æ kjem mæ til han.. Forresten...kom du dæ opp?? ) Natta! *lang nattaklem* Gud så herlig å treffe noen som virkelig bryr seg... Dette unner jeg deg virkelig lille venn! Hun høres bare helt skjønn ut. Du skal besøke henne, sant ja? Kan du ikke skrive et nytt innlegg om hvordan det da går videre med deg. (*ikke nysgjerrig i det hele tatt*) Å Gud så herlig at hun ringte deg igjen!! At du føler at du kan snakke med henne og at du opplever at dere har kjemi er bare så inderlig viktig i terapisammenheng. Så nydelig at hun tar litt initiativ, -jeg tror du har vært kjempe heldig.. det virker som om hun virkelig bryr seg. ---- Om jeg kom meg opp???? hva behager!! jeg kommer meg da ALLTID opp(!).......... noe sjanglende, med en litt underlig påkledning og en veldig "bed-look" frisyre.. (som forøvrig visstnok skal være veldig in!). Det er ufattelig hva jeg klarer med 1 liter kaffe (SVART!) og et par sigaretter. *stolt av seg selv* Riktignok husker jeg ikke noe av hva som skjedde _Før_ lunch.....men shit au. *klemmer småen godt* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67163-jeg-t%C3%B8r-ikke/page/2/#findComment-326829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.