Gå til innhold

Hva de ulike menneskegruppene sier i ei drosje


Altman

Anbefalte innlegg

IT-sjefen: kjør meg til 193.168.10.123

Sjøkapteinen: ta til styrbord ved Nasjonalteateret.

Homser: gidameg, så flink du er til å kjøre bil, altså

Økonomen: når veien har akkumulert seg tre ganger, senker du farten og selger drosja med 10% fortjeneste

Sykepleieren: er alt bra med deg, sjåfør? Sitter du godt? Er rattet godt å holde i?

Nordlendingen; kan du få fløtta den her hælvetes fettebilen til Torshov fort som kuken sjøl, din jårrkuk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og husmora sier: Kan du være så snill å stoppe her i krysset, jeg har fått mensen og må skifte bind.

Ja, for det er jo bare husmødre som har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og husmora sier: Kan du være så snill å stoppe her i krysset, jeg har fått mensen og må skifte bind.

*skratt*

Du er begynt å jobbe igjen, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*skratt*

Du er begynt å jobbe igjen, ja?

Japp :) Min andre dag i dag, og nå begynner jeg å bli meg selv igjen. Jeg har lata meg for mye - nå kjenner jeg at energien begynner å sive inn igjen. Det kjennes ulidelig godt.

Jeg er bygd for comfort, men har nok best av å være i aktivitet, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp :) Min andre dag i dag, og nå begynner jeg å bli meg selv igjen. Jeg har lata meg for mye - nå kjenner jeg at energien begynner å sive inn igjen. Det kjennes ulidelig godt.

Jeg er bygd for comfort, men har nok best av å være i aktivitet, ja :)

Jeg er født i drosjenes tegn.

Men hvis jeg ikke gjør noe fornuftig og oppbyggelig får jeg dårlig samvittighet over å gå på fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født i drosjenes tegn.

Men hvis jeg ikke gjør noe fornuftig og oppbyggelig får jeg dårlig samvittighet over å gå på fylla.

Drosjenes tegn - hehe - den var jaggu meg treffende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drosjenes tegn - hehe - den var jaggu meg treffende :)

øh, har du sett meg? Vet du hvem jeg er?

*logger av, skifter nick og viser meg aldri igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh, har du sett meg? Vet du hvem jeg er?

*logger av, skifter nick og viser meg aldri igjen*

Nei, nå tenkte jeg på meg altså. Sist jeg bestilte taxi på Oslo taxi, så sa dem: Jøss, har du flytta ....

Kjører jeg mye taxi eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå tenkte jeg på meg altså. Sist jeg bestilte taxi på Oslo taxi, så sa dem: Jøss, har du flytta ....

Kjører jeg mye taxi eller?

*puster ut*

Jo, jeg lærte uttrykket av ei venninne som flytter med plastposer og taxi. Ikke så praktisk, ikke så økonomisk. Men veldig bedårende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*puster ut*

Jo, jeg lærte uttrykket av ei venninne som flytter med plastposer og taxi. Ikke så praktisk, ikke så økonomisk. Men veldig bedårende.

Ja, det må man si - ei dame med stil - sånt liker vi :)

Nei, kjære deg, jeg hakke pipling på hvem du er, men du må gjerne fortelle. Husk å send med bilde :)

---> [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...