Gå til innhold

Skal jeg fortelle alt?


Gjest XTanya

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har ikke akkurat hatt så mange seriøse forhold, men denne gange tror jeg det kan gå ganske bra:) jeg er glad i ham og han er glad i meg (tror jeg) Men jeg lurer på, forteller man alt til hverandre i forhold? jeg har nemlig vært luksusprostituert for å si det sånn.. Jeg er ferid med det for lenge siden, men jeg vil jo være ærlig mot ham, samtidig som jeg ikke vet helt hvordan han vil ta det.. det er ikke akkurat fint å være samen med en eksprostituert...

Kan noen menn fortelle hvordan dere ville reagert hvis kjæresten deres hadde vært ptrostituert?

Hva ville dere damer gjort i min situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest onkel oskar

Hold det for deg selv. I hvert fall de 8 første årene.

Hvorfor skal en på død og liv brette ut hele sin livshistorie i starten av et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du gjør lurt i å ikke fortelle dette til ham. Dette er noe du er ferdig med, og som ikke har innvirkning på deres forhold. De fleste har ting de skjuler for partneren, ikke føl deg slem og skitten for dette her, du er jo ferdig med den biten av livet ditt.

Nyt kjærligheten og ikke la fortiden din ødelegge mer for deg! Kommer det en dag hvor det føles naturlig å fortelle det så gjør det gjerne, men det er ingen grunn til å gjøre det bare for å være "bunnløst ærlig". Fortiden har spilt sin rolle for deg, konsentrer deg om å få et lykkelig liv sammen med mannen du elsker!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke vet hvordan han vil ta så bør du vel fortelle det. Du mener tydeligvis selv at det vil ha noe å si for ham.

Synes ikke dette er noe som bare er i fortiden din. Han fortjener å vite dette. Før det blir altfor seriøst. Så har han muligheten til å ta stilling til det.

Han vil uansett finne det ut etterhvert. Og da blir skuffelsen mye større.

Selv hadde jeg ikke kunnet akseptert dette (noe som neppe gjør det enklere for deg å fortelle det). Men vil du leve på en løgn og gå rundt å være redd for at han skal finne det ut.

Et godt forhold er basert på ærlighet og åpenhet, og dette er noe viktig. Uansett hva andre måtte mene om dette tilhører fortiden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde fortelle det. Mest fordi det vil slå kraftig tilbake på deg dersom han en eller annen gang finner det ut via andre, og verden er liten.

Plutselig møter du på en eller annen slesk ekskunde på byen, og det er kanskje ikke det helt store om han finner det ut på en sånn måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du hun Tanya som jeg pleier å mobbe? I så fall vill jeg nok gått og hengt meg. Evt tatt en hjernetransplantasjon.

Næmmen.. så snill du var idag da :)

Jeg tror jeg kan si ganske sikkert at det ikke er den Tanyaen, da hun vel er på ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen.. så snill du var idag da :)

Jeg tror jeg kan si ganske sikkert at det ikke er den Tanyaen, da hun vel er på ferie! :)

Jeg hadde visst litt migrene i går. Jeg blir dessverre komplett ufordragelig hver gang det skjer. Det der var meget slemt. Fysj og føy. Jeg skal klemme Tanya når hun kommer hjem, og heretter skal jeg bare go´mobbe henne litt i ny og ne. Det skal jeg. Og hvis det nå likevel ER henne som har skrevet innlegget skal jeg til og med tilby meg å fortelle alt til kjæresten hennes så hun slipper å gjøre det selv. Så snill er jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde visst litt migrene i går. Jeg blir dessverre komplett ufordragelig hver gang det skjer. Det der var meget slemt. Fysj og føy. Jeg skal klemme Tanya når hun kommer hjem, og heretter skal jeg bare go´mobbe henne litt i ny og ne. Det skal jeg. Og hvis det nå likevel ER henne som har skrevet innlegget skal jeg til og med tilby meg å fortelle alt til kjæresten hennes så hun slipper å gjøre det selv. Så snill er jeg :-)

Wow, du er jo rene engelen :)

Jeg har ikke sett mobbingen deres, så jeg trodde noen hadde kødda med nicket ditt i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg hadde visst litt migrene i går. Jeg blir dessverre komplett ufordragelig hver gang det skjer. Det der var meget slemt. Fysj og føy. Jeg skal klemme Tanya når hun kommer hjem, og heretter skal jeg bare go´mobbe henne litt i ny og ne. Det skal jeg. Og hvis det nå likevel ER henne som har skrevet innlegget skal jeg til og med tilby meg å fortelle alt til kjæresten hennes så hun slipper å gjøre det selv. Så snill er jeg :-)

Dæver'n, blir reint rørt her.

*Snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engletonie

Dæver'n, blir reint rørt her.

*Snufs*

(hvisker) Duh, ikke ta av helt her nå da. Jeg skal selvsagt gi ham den brutalt ærlige sannheten, og så må jeg jo bare ta meg noen kunstneriske friheter. For eksempel må det jo komme fram at hun pådro seg syfilis, synes du ikke? *s*

*klemmer på yndlingsretzen* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engletonie

Wow, du er jo rene engelen :)

Jeg har ikke sett mobbingen deres, så jeg trodde noen hadde kødda med nicket ditt i går :)

*klemmer og sender gode tanker og vibber og sånn* :-)

PS: *stryker litt på kinnet også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klemmer og sender gode tanker og vibber og sånn* :-)

PS: *stryker litt på kinnet også*

Og så drikke på en mandag, da gitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

(hvisker) Duh, ikke ta av helt her nå da. Jeg skal selvsagt gi ham den brutalt ærlige sannheten, og så må jeg jo bare ta meg noen kunstneriske friheter. For eksempel må det jo komme fram at hun pådro seg syfilis, synes du ikke? *s*

*klemmer på yndlingsretzen* :-)

Syfilis er en sikker vinner, særlig den langtkomne. Ryggmargstæring og ostehjerne, he he.

*Reklemmer dopsøstera si*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hun Tanya som jeg pleier å mobbe? I så fall vill jeg nok gått og hengt meg. Evt tatt en hjernetransplantasjon.

Du, jeg ville bare si deg en ting: det er ikke så jævlig gøy og gå rundt å se på seg selv hver eneste dag som en som har pult en hel haug med ekle, grisete mannfolk i slutten av 50-åra!!! Slutte med det med en eneste gang! det er vanskelig nok å få tilbake selvrespekten om ikke andre skal gå å pirke borti deg hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan, desverre. ikke løpe fra sin fortid. Når du har levet et liv som mange vil være raske til å fordømme har du bare et valg. Det er å leve slik at at det står respekt av deg og det du gjør i ditt nye liv. I det livet bør ærlighet være en metode. Selv om det koster. Jeg ville ikke ta det så lett hvis jeg fikk vite at min kvinne hade en fortid som din, men jeg ville være villig til å forstå, elske og forsvare henne dersom vi hadde et godt forhold.

Jeg ville fortalt det, men latt detaljene være min hemmelighet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold det for deg selv. I hvert fall de 8 første årene.

Hvorfor skal en på død og liv brette ut hele sin livshistorie i starten av et forhold?

Nei, ikke sant? Noen får en helt uhyggelig bekjennelsestrang med en gang intimiteter melder seg. For en nedtur, sier jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skulle nevnt det, så du slipper å tenke på om det kommer opp på annen måte om 1 mnd, 6 mnd, 1 år, 3 år etc.

Hvordan han takler det er umulig å si.

Jeg hadde nok forlatt deg hvis jeg var din kjæreste, da jeg hadde ansett både årsakene til at du ble prostituert samt de psykiske bivirkningene av å være det ville gjort oss uegnet som par. Andre igjen, hadde sikkert ikke brydd seg.

ps:hadde jeg vært kvinne og mannen hadde benyttet prostituerte, ville jeg av de samme grunnene forlatt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Er du hun Tanya som jeg pleier å mobbe? I så fall vill jeg nok gått og hengt meg. Evt tatt en hjernetransplantasjon.

Tonie din lille jævel..den hørte jeg!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...