Gå til innhold

Nordmennenes innsats under friidrets-EM


jacob

Anbefalte innlegg

Hva er det som driver dem? Det kan umulig være medaljer og penger. Altså: må friidrett være det utøverne er minst udugelige til - jeg har ingen annen forklaring.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er middelmådigheten på sitt verste. De tenker at "jeg ble tross alt nummer 48 i et VERDENSmesterskap, og DET er jo bra"

Dessuten er vel friidrett en grei ting å holde på med mens de får trygd. Det blir jo kjedelig å gå hjemme hver dag. Personlig tror jeg at reisene rundt i verden blir betalt av Aetat og sosialen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt klart behovet for en forening som "Foreningen for omplassering av friidrettsutøvere"

Jeg tror ikke de lar seg omplassere. Loosere er lite attraktive på arbeidsmarkedet. Å slippe dem ut i den frie verden ville bare føre til ekstrem innflasjon, galloperende devaluering og tilløp til borgerkrig. Det beste er nok å sørge for et permanent opphold på kennel, betalt av sosialen selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes Karl Johan Rasmussen var et hederlig unntak; han hadde i det minste innsatsvilje. Neste gang kan det bli medalje. Ellers er vi vel inne i et generasjonsskifte, - er det ikke det forståsegpåere pleier si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de lar seg omplassere. Loosere er lite attraktive på arbeidsmarkedet. Å slippe dem ut i den frie verden ville bare føre til ekstrem innflasjon, galloperende devaluering og tilløp til borgerkrig. Det beste er nok å sørge for et permanent opphold på kennel, betalt av sosialen selvfølgelig.

Nei, det bør jo ringe noen bjeller hos eventuelle arbeidsgivere når den de har på intervju i årevis har vært langt under middels dyktig, og som samtidig har vært fornøyd med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Karl Johan Rasmussen var et hederlig unntak; han hadde i det minste innsatsvilje. Neste gang kan det bli medalje. Ellers er vi vel inne i et generasjonsskifte, - er det ikke det forståsegpåere pleier si?

Du har rett i med Karl - han ville vinne og det er da noe. Generasjonsskifte er en dårlig unnskyldning; en generasjon skal ikke skiftes - de skal overlappe hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er uinteressant, men det var en lekkerbisken som hoppet med stav da jeg tilfeldigvis kom til å se på.

Han gikk dessverre ut, og da filmet de ham ikke mer :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er uinteressant, men det var en lekkerbisken som hoppet med stav da jeg tilfeldigvis kom til å se på.

Han gikk dessverre ut, og da filmet de ham ikke mer :-(

Damene som hopper lengde er veldig seksye i det de lander og reiser seg opp med baken i været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene som hopper lengde er veldig seksye i det de lander og reiser seg opp med baken i været.

De er sikkert ganske sexy i tilløpet også. Husker noen høydehoppere var det en annen gang jeg snublet til å se på noe sånt.

Veltrente kvinner er en fryd for øyet.

Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke trener litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sikkert ganske sexy i tilløpet også. Husker noen høydehoppere var det en annen gang jeg snublet til å se på noe sånt.

Veltrente kvinner er en fryd for øyet.

Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke trener litt mer.

Fordi du er lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er sikkert ganske sexy i tilløpet også. Husker noen høydehoppere var det en annen gang jeg snublet til å se på noe sånt.

Veltrente kvinner er en fryd for øyet.

Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke trener litt mer.

Hm... hvorfor sluttet jeg etter en gang på friidretten pappa tok meg med på i min barndom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye å skryte av !

Dette var også bare EM - de beste får ikke lov til å være med.

Det nytter jo ikke å lunke rundt og trene 5 ganger i uka og så stikke opp i EM. Kun knallhard trening som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...