Gå til innhold

Lukt


uff1365380362

Anbefalte innlegg

uff1365380362

Hei kjærsten min har sakt at det lukter sterkere av min sperm en hva det har gjort tidligere med exene hennes? hun merkere det etter at vi har hatt sex av vaginaen sin.

lurer på hvorfor? er jeg syk? eller noe. har jeg dårligere sperm kvalitet eller noe?

håper på svar snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smaken og lukten av sperm varierer vel fra mann til mann. Er jo mulig det lukter litt av henne etterpå. At hun produserer mer fittesaft eller at hun har fått økt bakterieflora som lukter ekstra sterkt etter sex.

Har aldri hørt at det er noe sammenheng mellom lukt og dårlig sædkvalitet. Det er vel heller mat som lukter når den blir dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres merkelig ut, men kan kanskje hende at sæden din har en sterk lukt.

mer sansynlig er det at hun har bakteriell vaginose. det er en bakterie som gjør at det lukter ganske sterkt når det kommer sæd i skjeden. har selv hatt dette og trodde det var typen min sin sæd som gjorde det... men gikk til lege for sikkerhetsskyld, og hun kunne utfra lukten med en gang si at det var bakteriell vaginose.

et av de sterkeste symptomene var dette med den lukten som kunne minne om råtten fisk... veldig lett å bli kvitt, så send henne til lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres merkelig ut, men kan kanskje hende at sæden din har en sterk lukt.

mer sansynlig er det at hun har bakteriell vaginose. det er en bakterie som gjør at det lukter ganske sterkt når det kommer sæd i skjeden. har selv hatt dette og trodde det var typen min sin sæd som gjorde det... men gikk til lege for sikkerhetsskyld, og hun kunne utfra lukten med en gang si at det var bakteriell vaginose.

et av de sterkeste symptomene var dette med den lukten som kunne minne om råtten fisk... veldig lett å bli kvitt, så send henne til lege!

Hvordan behandles denne bakterielle vaginosen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff1365380362

Smaken og lukten av sperm varierer vel fra mann til mann. Er jo mulig det lukter litt av henne etterpå. At hun produserer mer fittesaft eller at hun har fått økt bakterieflora som lukter ekstra sterkt etter sex.

Har aldri hørt at det er noe sammenheng mellom lukt og dårlig sædkvalitet. Det er vel heller mat som lukter når den blir dårlig.

takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff1365380362

høres merkelig ut, men kan kanskje hende at sæden din har en sterk lukt.

mer sansynlig er det at hun har bakteriell vaginose. det er en bakterie som gjør at det lukter ganske sterkt når det kommer sæd i skjeden. har selv hatt dette og trodde det var typen min sin sæd som gjorde det... men gikk til lege for sikkerhetsskyld, og hun kunne utfra lukten med en gang si at det var bakteriell vaginose.

et av de sterkeste symptomene var dette med den lukten som kunne minne om råtten fisk... veldig lett å bli kvitt, så send henne til lege!

takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan behandles denne bakterielle vaginosen?

Bakteriell vaginose behandles med Flagyl tabletter, en type antibiotika. Tas bare 2x2 tbl hvis jeg ikke husker feil. (to dagers kur?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...