Gå til innhold

Så var de første 12 ukene over


Gjest Katheinka

Anbefalte innlegg

Gjest Katheinka

I dag puster jeg lettet ut, for i dag (på bryllupsdagen vår!!) passerer jeg 12 uker. Tar sjansen på å tro at dette skal holde helt i mål. Beveger meg nå over i forum for graviditet, men kommer nok til å følge med her inne fremdeles - har jo en viss tilhørighet!!

Én ting til; på graviditetsforumet er det en som har nesten samme nick som meg, for å unngå forvirring skifter jeg derfor til Demeter.

Ønsker dere alle lykke til videre!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra at du fortsatt følger med her inne. Jeg skifter heller ikke over før de magiske 12 ukene er passert.

Du holder motet oppe hos meg, 95% er kjempegod prognose. Skal forøvrig til vår alles kjære dr. Braut på onsdag. Både for å kontrollere væskeansamlingene etter overstimuleringen og for å se hjertet. Hadde en liten forhåpning om å se hjertet på lørdag, og ble kjempeglad da legen sa at det dundret i vei.

Han sa det var i grenseland, for da var jeg 6+5, men det slo som bare juling. Fikk helt frysninger, og syntes nesten jeg så en tåre hos min kjære der han satt bak meg og strøk kinnet mitt (uff, så klissete).

Vel, er 100% sykemeldt til den verste perioden er over. Legen mente at det ikke har noen hensikt for seg for meg å gå på jobb og holde styr på 30 16-åringer. Dessuten er væskeansamlingene ikke borte.

Ble langt dette her, Katheinka.

Ha en god bryllupsdag - vi har faktisk om en uke (7 år).

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katheinka/Demeter

Det er bra at du fortsatt følger med her inne. Jeg skifter heller ikke over før de magiske 12 ukene er passert.

Du holder motet oppe hos meg, 95% er kjempegod prognose. Skal forøvrig til vår alles kjære dr. Braut på onsdag. Både for å kontrollere væskeansamlingene etter overstimuleringen og for å se hjertet. Hadde en liten forhåpning om å se hjertet på lørdag, og ble kjempeglad da legen sa at det dundret i vei.

Han sa det var i grenseland, for da var jeg 6+5, men det slo som bare juling. Fikk helt frysninger, og syntes nesten jeg så en tåre hos min kjære der han satt bak meg og strøk kinnet mitt (uff, så klissete).

Vel, er 100% sykemeldt til den verste perioden er over. Legen mente at det ikke har noen hensikt for seg for meg å gå på jobb og holde styr på 30 16-åringer. Dessuten er væskeansamlingene ikke borte.

Ble langt dette her, Katheinka.

Ha en god bryllupsdag - vi har faktisk om en uke (7 år).

Klemmer fra

Å se hjertet slå er helt utrolig!! Det ser ut som en blinkende liten stjerne. Jeg skal til kompis Braut igjen 21. august, sist jeg var inne sa han at jeg bare måtte komme igjen om noen uker hvis jeg ville se mer...

Ellers er det jo år og dag siden jeg var på 1. svangerskapskontroll, har fått time til vanlig ultralyd på sykehuset 1. oktober. Nå går det liksom slag i slag!!

Gleder meg til å se deg også på graviditetsforumet -

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå kan du trygt hoppe over på gravideforumet.

Demeter? Det må du forklare nærmere. Har sett at det er ei som har nesten likt ditt nick, så det kan være greitt å forandre det. Bare husk å passordbeskytte det også.

Vi har åtte års brullypsdag 20. august. Det er mange som har brullypsdager i den måneden. Fin måned å gifte seg i. :o)

Jeg får følge litt med på hvordan det går med deg på gravideforumet etterhvert. Håper jo selv på å følge etter en gang. Er jeg heldig så blir det på nyåret.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katheinka/Demeter

Ja nå kan du trygt hoppe over på gravideforumet.

Demeter? Det må du forklare nærmere. Har sett at det er ei som har nesten likt ditt nick, så det kan være greitt å forandre det. Bare husk å passordbeskytte det også.

Vi har åtte års brullypsdag 20. august. Det er mange som har brullypsdager i den måneden. Fin måned å gifte seg i. :o)

Jeg får følge litt med på hvordan det går med deg på gravideforumet etterhvert. Håper jo selv på å følge etter en gang. Er jeg heldig så blir det på nyåret.

Hilsen

Heisan!

Jeg synes det er grusomt vanskelig å finne nick som ikke er i bruk. Demeter er kornets og ikke minst AVLINGENS gudinne, så det passer jo ganske bra, fant jeg ut. Kom på det da jeg besøkte tempelet hennes i Hellas i sommer.

Satser også på at du kommer etter til gravidforumet til nyttår, de du har i frysen i Bergen er jo fine, er sikker på at iallfall noen av dem klarer seg.

Du får det jo travelt framover med husbygging og greier, ikke stress for mye! Var nettopp på møte med Ø, tror ikke han han har fått med seg "omstendighetene" ennå. Enda det ble sagt at jeg ikke skal drikke lønningspils på ni måneder minst.... Tror han er litt distre ja!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre!! Dette kommer til å gå fortere enn du aner, så nyt ukene og snart er du mamma!!! :-)

Gratulerer med bryllupsdagen forresten!!!

Ser at august er IT for denslags, så her joiner vi dere andre med 3. august!!!

Stikk innom oss her inne av og til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...