Gå til innhold

Shopoholiker


mekok

Anbefalte innlegg

Jeg har en lillesøster (22 år) som må være shopoholiker. Hun stjeler av sine nærmeste og av arb.giver for å opprettholde den materialistiske standarden hun på et tidlig tidspunkt har lagt seg til. Dette har resultert i politianmeldelser fra tidligere arb.giver grunnet underslag, opptak av lån for å nedbetale andre lån og igjen nytt underslag hos dagens arb.giver som ikke har gått til politianmeldelse, men påkrevd at min søster går til psykolog for å bli frisk. Min søster har flere ganger lovet "bot&bedring", men det skjer ikke noe, hun fortsetter som før, stjeler og lyver for å dekke over, hun nekter å fortelle noe som helst, og dette resulterer jo i at vi som er rundt ikke ser hvordan hun egentlig har det, Det er en ond sirkel som jeg nå er blandet inn i, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre verken for min søster eller aller helst for min mor (min far vet ikke noe om politianmeldelsen da min søster ikke vil at han skal vite, alle er i et dilemma de helst skulle sluppet å være i), er det noe som kan gi meg noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...