Gå til innhold

Ekkel stygge dusten....(obs.innheld selvsk.)

Anbefalte innlegg

martine1365379969

D var d han var, som skremte meg slik at eg kutta meg då eg kom heim....

Vel, eg skulle køyre heim frå arbeid som vanleg. Køyrte kansje litt fort fordi eg ville heim og var lei. Tok forbi nokre biler og d gjekk greitt, klarte fint og kome inn før d kom biler i mot. Då eg køyrde forbi ein bobil, satte han opp farten og køyrde etter meg. Eg vart livredd. Han brukte blinklys og tuta, eg trudde han ville køyre forbi igjen, men eg visste d ikkje gjekk ann der me køyrde, kjener vegen så godt... Derfor køyrde eg forare fordi eg vart redd. Han køyrde etter. Såg berre koss dårleg han tok svingane. Vart så redd... då me kom til ei sletta tok han forbi meg og stansa, det gjorde eg og.. Då kom han bort til bilen, då eg opna døra skreik han 'kom deg ut' drog meg ut av bilen i armen. Du køyrde løivsfarleg sa han (ingen skade hadde skjedd) sa at eg måtte gå heim og skyte meg sjølve, eg skulle aldri hatt lappen, og at dersom eg hadde vore mann skulle han ha banka meg opp. Han var skremande. Kåna kom ut like sinna. Der stansa ein bil bak, som var vitne for dei. Men dei kan jo ikkje anmelda for ingen skade hadde skjedd, og det var han som fekk meg til å køyre forare... Han ba om serfikate og skreiv en namn, eg fekk ikkje noko av han... Trua med å anmelde. Fyren var heilt galen.. Ikkje kontakta han politiet heller, skulle berre vise kor tøff han var...

Vart så skremt, grein og grein då eg køyrde heim. Eg kjenner jo den vegen godt, og visste kor eg kunne ta frobi hen og det gjekk godt!!! Har køyrd same vegen kvar dag i eit heilt år... sukk...

Då eg kom heim gjekk eg ner på bade.. var desperat følte meg så ekkel og liten.. kutta, kjende ikkje smerten.. gjekk ut for å finne andre klede. Far kom ned fordi han skjøna at noko var gale. Då berre knakk eg i hop, og han måtte trøsta meg, sa at fyren ikkje var frisk i hovudet... Fekkr ensa såra... så dritt at han fekk meg til åg jera slikt, d var han ikkje verdt, men eg vart så redd.. Er redd han vil anmelde, men då anmeld eg han for vold. Har blåmerke på armen... sukk.. what to do???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67241-ekkel-stygge-dustenobsinnheld-selvsk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Hei martine!

Jeg opplevde selv for to uker siden noe som fikk frem en redsel jeg aldri før har følt på.Ble innbladet i en dødsulykke....en mann kom å banket på døra i hytta jeg var i.jeg hørte han var full,men også han var desperat.han sa att hans kompis lå døende i en bil oppi skogen.han ringte 112 jeg hørte det,men likevel,så ville ikke mitt hode helt tro på det...

vi føk inn i bilen.da kom en annen mann også.....og han ble med.alt det her skjedde laaaaaangt oppi en skog i sverige midt på natta.altså..der dro jeg med to menn i bilen midt på natta lant fra folk...jeg var så redd.vi kjørte ca ti min,og da kom de frem med att de ikke husket hvor bilen var.var sikker på min siste time var kommet.vel...vi snudde...og der lå bilen...og du...jeg tenkte da takk og lov.Jeg var glad den lå der.roa meg litt....fikk sjekka mannen som lå inni bilen.han var død.noe etterpå kom redningsmannskap....alt gikk kjapt fra da.

Det jeg vil frem til er att jeg forstår så godt den redselen du beskriver du fikk av det du opplevde.

Jeg ble voldtatt oppi en hytte av to kompiser...og to som så på...

Vit det martine.....jeg forstår godt din redsel..jeg vet...

mange gode tanker fra meg...

Gjest trutelutten

Jeg sitter her og kjenner meg så godt igjen. jeg ble skremt i dag, av en tom trusel, viste det seg, men jeg sitter her og kjemper for å ikke gå ut på badet og ta fram, barberbladene. Men jeg er mer fristet til å skade meg selv på den måten, at jeg bare går fra alt og alle.

nei, er man langt nede, så er det ikke så mye mer enn en skremming som skla til for å falle tilbake til gamle"synder" hvis du forstår.

martine1365379969

Jeg sitter her og kjenner meg så godt igjen. jeg ble skremt i dag, av en tom trusel, viste det seg, men jeg sitter her og kjemper for å ikke gå ut på badet og ta fram, barberbladene. Men jeg er mer fristet til å skade meg selv på den måten, at jeg bare går fra alt og alle.

nei, er man langt nede, så er det ikke så mye mer enn en skremming som skla til for å falle tilbake til gamle"synder" hvis du forstår.

Forstår veldig godt kva du meiner ja.. Håper berre du ikkje kutta deg.. den dustenm er ikkje verdt det!! Eg var dum som kutta, men vart jo så redd. Følte at alle hata meg då!! D går ann å gjera feil, men ingen har rett til å¨verta behandla på den måten Han utnytta seg av at eg var ung og naiv.... Korleis går det med deg no??

Annonse

martine1365379969

Hei martine!

Jeg opplevde selv for to uker siden noe som fikk frem en redsel jeg aldri før har følt på.Ble innbladet i en dødsulykke....en mann kom å banket på døra i hytta jeg var i.jeg hørte han var full,men også han var desperat.han sa att hans kompis lå døende i en bil oppi skogen.han ringte 112 jeg hørte det,men likevel,så ville ikke mitt hode helt tro på det...

vi føk inn i bilen.da kom en annen mann også.....og han ble med.alt det her skjedde laaaaaangt oppi en skog i sverige midt på natta.altså..der dro jeg med to menn i bilen midt på natta lant fra folk...jeg var så redd.vi kjørte ca ti min,og da kom de frem med att de ikke husket hvor bilen var.var sikker på min siste time var kommet.vel...vi snudde...og der lå bilen...og du...jeg tenkte da takk og lov.Jeg var glad den lå der.roa meg litt....fikk sjekka mannen som lå inni bilen.han var død.noe etterpå kom redningsmannskap....alt gikk kjapt fra da.

Det jeg vil frem til er att jeg forstår så godt den redselen du beskriver du fikk av det du opplevde.

Jeg ble voldtatt oppi en hytte av to kompiser...og to som så på...

Vit det martine.....jeg forstår godt din redsel..jeg vet...

mange gode tanker fra meg...

D er så godt å høyra frå andre som forstår.. sjølv om eg skulle ynskje at me ikkje hadde hat slike opplevelsar.. Om du skjøner kva eg meiner?? Han gjorde noko ulovlig mot meg, og eg kan faktisk anmelda han om eg vil.. berre dumt eg ikkje har namn eller bilnummer.. alt eg vveit er at det var ein bobil, og dei fins d mange av... Har blåmerke på armen etter han... Uansett, takk for at du forstår!!

Siden alle andre støtter deg så får jeg vel påpeke at ustabil kjøring i trafikken er langt i fra forsvarlig da du kan sette både deg selv og andre i fare.

Jeg har selv flere ganger hatt lyst til å skjelle ut kjerringer i trafikken for måten de kjører på, så jeg forstår faktisk fyren godt.

Han stoppet deg trossalt sikkert ikke uten at det var en god grunn til det, og selv om kjøringa de ikke medførte noen ulykker så kunne det fort skjedd.

Så det er kanskje lurt å heller tråkke litt lettere på gassen neste gang.

Håper ikke du tar det ille opp, men jeg kan ikke helt se hva fyren gjorde galt.

Gjest Fear of the dark

Forstår veldig godt kva du meiner ja.. Håper berre du ikkje kutta deg.. den dustenm er ikkje verdt det!! Eg var dum som kutta, men vart jo så redd. Følte at alle hata meg då!! D går ann å gjera feil, men ingen har rett til å¨verta behandla på den måten Han utnytta seg av at eg var ung og naiv.... Korleis går det med deg no??

jeg takker for din interesse, og vil bare si at jeg ikke har gjort det ennå. Men jeg er som et vilt dyr i bur, hvis du skjønner

martine1365379969

Siden alle andre støtter deg så får jeg vel påpeke at ustabil kjøring i trafikken er langt i fra forsvarlig da du kan sette både deg selv og andre i fare.

Jeg har selv flere ganger hatt lyst til å skjelle ut kjerringer i trafikken for måten de kjører på, så jeg forstår faktisk fyren godt.

Han stoppet deg trossalt sikkert ikke uten at det var en god grunn til det, og selv om kjøringa de ikke medførte noen ulykker så kunne det fort skjedd.

Vel, eg hadde toke fyren seriøst dersom han hadde behandla meg med respekt, og ikkje dratt meg ut or bilen. Har fått blåmerke etter d. Han hadde heller ingen rett til å sjå serfikate mitt. Eller seie at eg måtte dra heim og skyta meg sjølve. Men eg forstår at han stoppa meg, men å køyra etter i ein vill fart å skrema meg opp?? Han hadde bobil og var til fare for andre då. Greidde ikkje å halde svingane. Eg er eineg i at eg køyrde for fort, men vil ikkje verta behandla på den måten. Alle eg har snakka med meiner at han behandla meg på ein urespektabel måte.

Vel, eg hadde toke fyren seriøst dersom han hadde behandla meg med respekt, og ikkje dratt meg ut or bilen. Har fått blåmerke etter d. Han hadde heller ingen rett til å sjå serfikate mitt. Eller seie at eg måtte dra heim og skyta meg sjølve. Men eg forstår at han stoppa meg, men å køyra etter i ein vill fart å skrema meg opp?? Han hadde bobil og var til fare for andre då. Greidde ikkje å halde svingane. Eg er eineg i at eg køyrde for fort, men vil ikkje verta behandla på den måten. Alle eg har snakka med meiner at han behandla meg på ein urespektabel måte.

Men grunnen til at alle er enige med deg er selvsagt at de snakker med deg og derfor sier at de er enige :)

Jeg vet jo ikke hva som skjedde siden han ble så pissed, men du kan ha gjort ettellannet du ikke var klar over som medførte at han måtte bremse opp, fikk sleng på denne svære bilen, eller noe sånt, og isåfall ville jeg nok gjort nøyaktig det samme selv, men håpet på at du var en gutt så du kunne fått en omgang...:)

Det at du også gir gass og prøver å stikke av når han forsøker å stoppe deg er jo heller ikke videre lurt, og du burde selvsagt stoppet med engang, med mindre du befant deg på en øde landevei...

martine1365379969

Men grunnen til at alle er enige med deg er selvsagt at de snakker med deg og derfor sier at de er enige :)

Jeg vet jo ikke hva som skjedde siden han ble så pissed, men du kan ha gjort ettellannet du ikke var klar over som medførte at han måtte bremse opp, fikk sleng på denne svære bilen, eller noe sånt, og isåfall ville jeg nok gjort nøyaktig det samme selv, men håpet på at du var en gutt så du kunne fått en omgang...:)

Det at du også gir gass og prøver å stikke av når han forsøker å stoppe deg er jo heller ikke videre lurt, og du burde selvsagt stoppet med engang, med mindre du befant deg på en øde landevei...

Eg vart redd.. derfor stakk eg.. og der me kjørte var d svingete og eg trudde han ville køyre forbi meg.. men d gjkk ikkje ann der... vel.. då er det veldeg mange som lyg om dei seier d berre for å vera einege med meg. Eg tåler å verta motsagt, men forklarer mi side av saken. Venninna mi trur han kansje kan ha opplevd noko sjølve i trafikken og derfor vart han redd. Uansett så hadde han framleis ingen rett til å sjå serfikate mitt.. angrer på at eg viste d... Oppførselen hans var idiotisk! Men eg godtek di meining oxo.

martine1365379969

Eg kjem uansett aldri til åg jera slikt igjen.. det var første og sisste gang. Er livredd for biler som køyrer bak meg. Køyrer helst under fartsgrensa no.. Har blitt heilt 'paranoid'

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...