Gå til innhold

Sletting av temporary files.


Gjest Rusle

Anbefalte innlegg

Har IE6 og bruker Nortons Fast and safe clean up + sletting fra "internet options" for å slette alt som heter Internet temporary files. Men etter jeg har trodd alle filene er vekk, ser jeg at det ligger en masse av dem igjen.

Hvorfor slettes de ikke og finnes det en annen måte enn å slette dem manuelt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan slette fra IE - da velger du verktøy - alternativer for internett . Eller du kan ta det fra utforskern - da vil mappen du skal slette fra hete sånn ca. windows\temporary internet files .

Hvis ikke alle blir slettet så kan det jo evnt. være sider som du har oppe . Vet ikke hvor mange det er snakk om jeg .... har vel forsåvidt ikke peiling på hvorfor uansett ..... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slette fra IE - da velger du verktøy - alternativer for internett . Eller du kan ta det fra utforskern - da vil mappen du skal slette fra hete sånn ca. windows\temporary internet files .

Hvis ikke alle blir slettet så kan det jo evnt. være sider som du har oppe . Vet ikke hvor mange det er snakk om jeg .... har vel forsåvidt ikke peiling på hvorfor uansett ..... *S*

Jeg sletter også fra Internet Options, men en del blir likevel liggende. Har ingen sider oppe mens jeg sletter.

Skjønner ikke det her, jeg ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Jeg la en gang en kommando inn i oppstartfila til Win98, den sletta alle temp-filer ved oppstart. Begynner å bli lenge siden nå, kanskje noen her som husker kommandoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletter også fra Internet Options, men en del blir likevel liggende. Har ingen sider oppe mens jeg sletter.

Skjønner ikke det her, jeg ;-(

Må du slette alle da ???????? *S*

Men prøv fra utforskern og se hva han sier da. Jeg vet da pokker om det er noe som lages av div. program som står og går jeg eller noe sånt .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du slette alle da ???????? *S*

Men prøv fra utforskern og se hva han sier da. Jeg vet da pokker om det er noe som lages av div. program som står og går jeg eller noe sånt .....

Nei, jeg må ikke slette alle, men etter hvert hoper det seg opp noe så enormt med filer.

Så nå har jeg slettet noen manuelt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...