Gå til innhold

Hotell og overraskelses weekend!!


Gjest Huldrine

Anbefalte innlegg

Gjest Huldrine

Samboern blir 30 til helgen og jeg har lyst til å finne på noe spesiellt til ham. Jeg har tenkt og kidnappe ham med meg på en spesiell og koslig weekend og trenger sårt tips om særegne og koslige overnattingssteder ikke så altfor langt unna oslo (toppen 2 timers kjøring)

Dessuten hadde det vært fint å få tips om ting man kan fylle en slik weekend med. (foruten det mest opplagte:)

Egentlig hadde jeg tenkt å troppe opp på jobben hans og ta ham med ut på utsøkt lunch for siden suse avgårde med ham i innleid sportsbil for helgen til et spennende og romantisk sted. Ønsker meg boblebad under stjernene, padletur, vakker natur, goooood mat og slikt i den duren... ,men hvor finner man ssånn på et sted (eller lignende)?? Tips til hva jeg kan søke på på nett????

Andre glade tips tas i mot med stor takk - da vi har vært 8 år sammen og trenger og riste litt på oss:)!!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på denne linken:

http://www.refsnesgods.no/

Noen jeg kjenner var der for noen uker siden og hadde bestilt en "romantisk aften" (se hva som er inkludert på sidene) Det var visst helt utsøkt. Kjempefint og nydelig mat. Kanskje en ide?

Det va akkurat nåke sånt eg va på jakt etter. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...