Gå til innhold

Hva er verst? Begge deler?


Gjest Pusen1966

Anbefalte innlegg

Gjest Pusen1966

Å, miste sitt barn til barnevernet eller å miste en slimklump(unnskyld uttrykket)man ikke har eller kommer til å se/kjenne til?

Dette er bare et helt overfladisk spørsmål, ikke et angrepsspørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forstod jeg deg rett

Jeg vet ikke hva det var du spurte om?

Om hva som er værst av en veldig tidlig abort eller at myndighetene finner noen uskikket som foreldre / omsorgspersoner?

Jeg har opplevd noen veldig tidlige aborter, og selv om det var tøft da, kom jeg relativt greit videre med livet.

Jeg hadde nok synes det var skrkrekkelig om jeg var i en livssituasjon hvor jeg ikke kunne ta vare på mine egne barn, men det ville jo være det faktum at jeg ikke kunne ta vare på dem, som var ille, ikke at myndighetene grep inn og fant en bedre løsning for barna (selv om jeg kanskje ikke ville sett det helt slik hvis jeg var midt oppi en krise med rusproblemer eller psykiske problemer eller sykdom eller hva det var som gjorde meg uegnet som mor for en periode eller bestandig).)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusen1966

Jeg vet ikke hva det var du spurte om?

Om hva som er værst av en veldig tidlig abort eller at myndighetene finner noen uskikket som foreldre / omsorgspersoner?

Jeg har opplevd noen veldig tidlige aborter, og selv om det var tøft da, kom jeg relativt greit videre med livet.

Jeg hadde nok synes det var skrkrekkelig om jeg var i en livssituasjon hvor jeg ikke kunne ta vare på mine egne barn, men det ville jo være det faktum at jeg ikke kunne ta vare på dem, som var ille, ikke at myndighetene grep inn og fant en bedre løsning for barna (selv om jeg kanskje ikke ville sett det helt slik hvis jeg var midt oppi en krise med rusproblemer eller psykiske problemer eller sykdom eller hva det var som gjorde meg uegnet som mor for en periode eller bestandig).)

Ja, ved en tidlig abort kommer man videre uten å måtte gå å lure på det ene eller andre,lurer litt gjør man,men det er en situasjon som ikke er der konkret hver dag (vanskelig å forklare)

Det med barnevernet; tenkte mer på å miste barnet til dem ved å bli overkjørt av dem (fort gjort å bli det hvis man står oppi en krise i livet,folk er ikke til å stole på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hvem?

Jeg vil vel si at for "barnet" er det verst å miste livet. Dvs. aldri få det. (Vanskelig å formulere dette her.)

For moren kommer det vel litt an på hvordan hun føler i forhold til abort. Føler hun at det er et lite barn, blir kanskje det tyngst å leve med.

Gjør hun det ikke er det kanskje aborten som er letteste utvei.

Men, når det er sagt.

Man mister ikke automatisk barnet bare fordi man trenger hjelp av barnevernet. Så man kan godt få barn i en krisesituasjon og allikevel komme bra utav det for både barn og foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...