alya Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei sann. En stund siden jeg var her sist nå. Nesten 14 dager. Jeg sa ja til innleggelse (hvis noen husker jeg ba om råd), og føler at jeg har kommet meg såpass på beina at jeg kan møte omgivelsene igjen. Det har vært godt å få en pause fra den maska jeg har hatt, og fortsatt tildels har, en maske jeg egentlig ikke ønsker å beholde, men ennå er tryggest å ta på. Jeg vet nesten ikke om jeg gruer eller gleder meg til å komme ut herfra. Blir utskrevet på torsdag, så det er spenning i hverdagen nå. Enn at det skal være spenning i det å skulle dra hjem. Det burde jo være det mest naturlige i verden. Hilser til alle =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 fint å høre fra deg igjen! lykke til videre *klems* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.