Gå til innhold

skeier ut


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Har ikke skada meg. sliter med å la vær.

Istedetfor sulter jeg meg. selv om jeg vet det er galt osv osv.

men jeg kan bare ikke gjøre noe annet.

jeg er sliten, har sovet dårlig de siste dagene, forsøkt å være sosialt aktivt, forsøkt å komme ut av meg selv, men jeg klarer ikke nå.

Så, jeg gjør noe jeg ikk ehar gjort på mange mnd. tyr til alkoholen. orker ikke verden i dag, orker ikke tankene, og de snakker igjen.

jeg vil gi opp alt, men i et håpløst forsøk på å la vær, drikker jeg, så kanskje dagen blir borte.

Jeg er så deppa i dag. så sliten så lei, og føler at jeg blir forlatt, men jeg e bare en liten våt pjuskete pusunge uten hjem eller noen som kan ta vare på meg.

har så lyst til å bryte helt sammen, men er ingen her til å plukke opp bitene.

og ingen kan hjelpe, for jeg er ikke helt her.

og kan ikke ringe, for jeg vet han er lei av meg.

jeg driter i det i dag. driter i alt. vil ikke være her uansett, så hvorfor ikke bare krype så langt inn i meg selv jeg kommer.

ble bare klaging, men jeg er ikke så konstruktiv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...