Gå til innhold

brun utflod


beibi

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg går på p-pillen trinordiol. Har nettopp hoppet over en mens fordi jeg var hjemme hos kjæresten. Men istedetfor så fikk jeg brun utflod, akkuratt som jeg får på slutten av mensperioden. Hvorfor det ? hva er grunnen til dette ?

Har hatt det en gang tidligere og, da fikk jeg det uka før jeg skulle ha mensen, hadde mensen som normalt, og det forsvant etterpå. Det varte over ei uke da. Og det har det gjort nå og.

Kan legen svare meg på hva dette er ?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Man kan ikke gaa fra ett brett Trinordiol til neste uten aa faa bloedning. Du maa fortsette med gule piller fra et annet brett i stedet for aa ta 'juksepillene'for aa hoppe over mensen. Det er forklaringen!

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...