Gå til innhold

sorry


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

virkelig sorry-. bvle borte, jeg bare knakk, måtte spy . måtte bli kvitt det, måtte, på gulvet og jeg ble borte et øyeblikk, er her nå, bar weikke særlig klar. må ta et par piller og glemme dagen. vet det ikke er lurt, men vet ikk ehva nnet jeg kan gjøre for å komm emeg igjennom dagen.

skal snakk emed psyken i morra, men vet ikk e hvor mye jeg skal si, orker ikk ehavne bak stengte dører, eller. vet ikke.

bare masse anfall og jeg vet jeg ikke burde drikke, i det hele tatt, har ikke så mye i huset, så ingen fare, og har ikk enok piller, så¨ikk bekymre dere om det.

skal ikke ta livet mitt selv om det er det jeg vil, men skal ikke, vet det går over, men jeg får ikke tak på noen som vet hva som skjer m meg, så jeg må bare skrive, for ellers kommer alle monstra og tar meg.

hqar sovet for lite, spist for lite, og nå alkoh., og gjort mer enn jeg tåler, men jeg trodde jeg skulle takle det, men gjør det visst ikke.

bare en helvets jævlig forpult dag . er i oppløsning, . kan hende jeg skader meg, men ik enoe mer, så dere vet det.

bare helt på trynet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at du tar ansvar for at vi andre slipper å bekymre oss, calestia.

Du skal selvfølgelig fortelle legen din hvordan du har det - og så skal dere sammen bli enige om hva som hjelper deg mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engelen33

Hjertet mitt blør for deg!Vet åssen det er.. kan jeg få lov til å gi deg litt omsorg og kjærlighet? Om du vil? Skulle gjerne tatt smerten din om jeg hadde kunnet... her har du skulderen min iallefall... sammen skal vi klare det... ikke sant? *holder lenge rundt calestia og slipper ikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...