Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Liza i London

han er jo bare til å spise opp!!!

Jeg var litt redd for at Sue ikke hadde sendt det, slik at minien vokste ut av det!!

Hils storebroren og si at jeg har dårlig samvittighet....jeg ville sende noe til ham også...og det kommer, når han forteller hva ham ønsker seg!

*elsker å shoppe...og har konto hos Mothercare*

Annonse

han er jo bare til å spise opp!!!

Jeg var litt redd for at Sue ikke hadde sendt det, slik at minien vokste ut av det!!

Hils storebroren og si at jeg har dårlig samvittighet....jeg ville sende noe til ham også...og det kommer, når han forteller hva ham ønsker seg!

*elsker å shoppe...og har konto hos Mothercare*

Storebroren har ikke så mye å klage over, der han loffer rundt i den ene fancy buksa etter den andre.. ;o)

At du elsker å shoppe kommer liksom ikke som noen STOR overraskelse..! *fremdeles overveldet*

Gjest Liza i London

Storebroren har ikke så mye å klage over, der han loffer rundt i den ene fancy buksa etter den andre.. ;o)

At du elsker å shoppe kommer liksom ikke som noen STOR overraskelse..! *fremdeles overveldet*

Joa. men jeg tenkte at han fortjener jo pakker han og...det er slitsomt å være storebror.

var ikke smekken cool?

Gjest Liza i London

*flire* Den var rå! Han er jo ganske cool og laidback foreløpig, så den blir nok midt i blinken! :o)

Var så godt å lese innlegget ditt på graviditetsforum at du finner formen igjen!

har jo vært litt bekymra når jeg ikke har sett deg her!

Var så godt å lese innlegget ditt på graviditetsforum at du finner formen igjen!

har jo vært litt bekymra når jeg ikke har sett deg her!

Må jo sove, vet du!

Nå våkna minien akkurat, så da rekker jeg enda noen minutter i kveld.. ;o)

*taster med ei hånd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...