Gå til innhold

Chat i kveld på FUB?


Gjest Dipsey

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle logge meg på i kveld sånn i 21 - 2130 tiden..

Lurte litt på om det var noen som hadde tenkt å chatte litt da??

Chattes vi???

kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kommer nok ikke da for jeg følger nemlig med på 24 på TV2 og må få med meg hver eneste episode. Har blitt helt hekta!

Men jeg kommer innom og ser om det fremdeles er noen der når programmet er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kommer nok ikke da for jeg følger nemlig med på 24 på TV2 og må få med meg hver eneste episode. Har blitt helt hekta!

Men jeg kommer innom og ser om det fremdeles er noen der når programmet er ferdig.

Dette går kanskje innunder personlige meldinger? Hva jeg ser på Tv har jo ingenting med FUB å gjøre.. hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går kanskje innunder personlige meldinger? Hva jeg ser på Tv har jo ingenting med FUB å gjøre.. hmm...

He he.......... eg ser på 24 eg og... :o)

Jeg synes at det er kjekt med litt "unødvendige" meldinger her av og til. Da blir vi på en måte litt mer kjent med hverandre. Hvis vi derimot vil diskutere 24 eller noe annet som ikke har med UFB å gjøre, kan vi stikke innom åpent forum eller meldinger. Da må vi jo regne med at "andre" også blander seg inn, men det er egentlig ikke så farlig.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...