Gå til innhold

Å jobbe i SFO


Gjest Jobbsøker

Anbefalte innlegg

Gjest Jobbsøker

Hvilke arbeidsoppgaver inngår i en assistentstilling i skolefritidsordning? Hvilke egenskaper bør jeg ha i en slik jobb? Hva er positivt og negativt med en slik jobb?

Alt er av interesse og mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke arbeidsoppgaver inngår i en assistentstilling i skolefritidsordning?

Det er veldig varierende !!!!!!

Hvilke egenskaper bør jeg ha i en slik jobb?

MASSE tålmodighet ,like barn veldig godt ,være flinkt til å lytte ,være oppmerksom, bestemt ,men rettferdig + mye mer.

Hva er positivt og negativt med en slik jobb?

Da jeg jobbet på SFO`en syntes jeg at det var veldig greit å kunne velge om man sku være ute eller inne. Alt etter som været liksom :-)

Negativt? Tja... Gikk glipp av favoritt såpeserien min ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha mengder av tålmodighet.Vite att alle onger er forskjellige...att de er såre vesner som vi skal forme.Tenke litt på att det er deres fritid vi er så heldige å få være med på.

Har mitt 5 år på sfo...og jeg stortrives:-)

Tålmod og fantasi tror jeg må være stikkord her..være med i leken:-)

Bakdel....faen så sliten en blir,og har man den greia att man har uvaner med å si fyting...så må en lære å holde kjeften sin for faen og vente til en er hjemme med å få ut de orda.Ellers er du garnatert trøbbel....

(egen erfaring ja)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...