Gå til innhold

Hvorfor har Norge ikke søndagsåpent?


Puzen

Anbefalte innlegg

For eksempel har de fleste matbutikker og en del av kjøpesenterene i Sverige åpent på søndag. Blir så drittlei alle de tåplige lovene vi har her i Norge. Butikkene vil jo selv holde åpent, så hvorfor ikke.

Mange vil noksi at grunnen er at butikkarbeiderene trenger en fridag, men andre arbeidsgrupper jobber også søndag. Selv hadde jeg nok blitt glad for alle tilleggene en søndag vil medbringe. Skal vi få noe skikk på landet så må vi kaste vekk KRF og få FRP til makta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, heldigvis for at det enda er én dag i uken hvor det meste er stengt! Jeg har aldri skjønt det problemet, jeg. Man kan vel sørge for å handle ferdig på lørdagen? De har klar det i maaange år før oss :o)

Og er det krise, så er det nok av søndagsåpne bensinstasjoner.

Syns det er bare deilig jeg, at det er én dag igjen i uken hvor det er fri og ingen shoppe-muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi her i Norge skal vi ikke få bestemme noe selv - vi tror ikke på individet og selvstendige valg. Det skal reguleres når vi skal handle, når vi skal drikke, når vi skal danse, drite, kjøre bil - U name it.

Her i Norge er det staten som vet hva som er best for oss - og det er hva Ap har gjort for oss gjennom en årrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...