Gå til innhold

Egguttak i dag.


skau

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Er visst ikke så bra at vi skriver til visse personer her lenger derfor skriver jeg overskriften slik jeg nå har gjort.

Tok ut 19 egg i dag. Skal ringe i morgen for å vite hvor mange som er befruktet. Insetting er evt. på onsdag.

Er forferdelig stinn i magen nå, det er ikke plass til så mye mat. Fæl følelse - men det kan vel ikke bli verre.

Hadde vondt under uttaket i dag, men det må ha vært i slutten på grunn av at det tok så lang tid. Eggene mine var så store og flotte at de hadde problemer med å få de til å passe i slangen sin, men de gjenstår å se hvor mange som klarer å bli befrutet og om de ønsker å leve videre i min mage.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

He-he! Skjønte den ja (c;

Så bra at det gikk fint på egguttaket idag! Ikke rart at du kjente litt mot slutten når du fikk ut 19 egg! Flink jente er du og jeg håper du får mange befruktet + noen i fryseren til et evt. søskenforsøk senere (c:

Tvi-tvi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skau! Dette ser lovende ut med hele 19 store og gode egg. Krysser fingrere etc, at befruktningen går bra og at du får 2 fine inn til deg og kanskje noen til...

Skjønner godt at det må ha vært litt vondt mot slutten når medisineringen bygynner å miste sin kraft. Det tar jo tid å høste så mange.

Den stinne følelsen er ikke god men det går vel over snart, håper jeg.

lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til skau. Det var et kjemperesultat etter uttaket. 19 egg er BRA! Håper flest mulig deler seg.

Du må gjerne stile meldingene til bestemte personer, men med en slik overskrift får du som regel flere som svarer, og det er jo litt koselig(?).

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skau.

Så flott!! Hele 19 egg. Du skal se at heriblandt er det minst et par gullegg. (Noen til nå og noen i fryseren.)

Lykke til og hold oss oppdatert.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...