Gå til innhold

Vil bare si ( ikke fylleprat)


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

jeg er veldig, veldig glad for at dere er her.

Det beste, aller beste er om jeg hadde noen virkelig nære, som jeg kunne hatt hos meg nå.

Men dere er en veldig god erstatning.

Dere oppmuntrer meg, trøster meg, og setter meg på plass.

Jeg kan virkelig trenge det.

Og jeg vet jeg ikke er alene. en del av meg vil jeg skulle vært alene. Så ingen andre hadde sliti så innmari. Men det gjør godt, når det er som det er, at jeg vet andre har og har hatt det jævlig, og holder ut,/ har blitt friske.

virkelig takknemmelig.

Til alle som er her, som gjør forumet til det det er, og så er det noen som jeg vet ikke.... bare har en egen plass på en måte..

og dere vet selv hvem dere er.

Tror faktisk ikke jeg hadde klart meg uten dere.

Gjelder også NHD.

virkelig glad i dere alle. Og det kommer fra MEG, asosiale meg, som ikke har det med å være glad i hvem som helst.

Jeg begynner også å få "virkelige venner", noe som for meg er helt uvirkelig..

Kanskje derfor jeg er såpass ustabil for tida.

Jeg er på vei til et ukjent sted..

TAKK; TAKK TAKK

( ehh.. og dette var altså IKKE et avskjedsbrev..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Det var jo godt å høre (at det ikke var et avsjedsbrev altså!)

Flott at du har funnet et sted der akkurat du hører til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lille venn.

Har vært borte et par uker nå, uten tilgang til PC. Ser at du har det tøft for tida.

Du har nok mange venner, Calestia. Synd ingen av oss kan være hos deg fysisk. Du hadde nok trengt noen som kunne holde rundt deg når det røyner på som verst.Men mange holder rundt deg rent mentalt, vet du.

Min borderline- datter har hatt en steintøff uke. Da det røyna på som verst, var vi langt unna hverandre, men jeg fikk prata med henne på telefon (kjefta litt, formante litt, kommanderte litt og trøsta mye), så nå går det litt bedre igjen.

Livet er sånn, litt opp, litt ned, mye opp, mye ned, men så flater det litt ut, og går rette veien. Det må du tro, også!

Så må du utnytte de gode hjelperne du har!

Stor nattaklem fra

gamle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...