minima Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei! Jeg har lyst til å prøve å svelge sæden til typen min når jeg suger ham, men vet ikke helt om jeg tør. Jeg er redd for at jeg skal få spruten rett i halsen og brekke meg. Det hadde vært utrolig flaut! Håper at dere har noen gode råd til meg hvordan jeg børe gjøre dette uten at det hele blir en fiasko. Vil bare nevne at det er JEG som har kommet med ideen, ikke typen min. Etter at jeg startet å lese innleggene her, føler jeg at jeg har mer å både gi og ta når det kommer til sex enn jeg turde før. Herlig! Dere er topp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melankolsk Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Om du ikke lar han komme i munnen på deg, men bare stikker tungen borti når han kommer er du trygg, tror du ikke? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Du kan f.eks sørge for at han ikke er helt inne i munnen din når han kommer, slik at du kan kontrollere selv hvor mye av spruten du tar imot. Hvis du gjør dette, i tillegg til at du runker ham til han kommer, skal han være ganske sær hvis han ikke setter pris på det :-) "..........." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 De under her gir gode råd, og jeg tror nok typen din kommer til å like ditt initiativ. Jeg hadde i hvertfall gjort det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minima Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Du kan f.eks sørge for at han ikke er helt inne i munnen din når han kommer, slik at du kan kontrollere selv hvor mye av spruten du tar imot. Hvis du gjør dette, i tillegg til at du runker ham til han kommer, skal han være ganske sær hvis han ikke setter pris på det :-) "..........." Men kan jeg ikke risikere å få spruten i fjeset om jeg bare skal ta imot litt, liksom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne331365380360 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Eneste problemet med svelging er om du ikke liker smaken. Har aldri vært med på at det spruter så hardt og kommer slike mengder at jeg ikke kan takle det, det er en relativt liten væskemengde det er snakk om. Det kommer først inn i munnen, og så svelger du etterpå. Men sørg for at du kontroller hele greia selv, ikke noe at han tar tak i hodet ditt f eks, da er det lett å få litt panic og få kvelningsfornemmelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Men kan jeg ikke risikere å få spruten i fjeset om jeg bare skal ta imot litt, liksom? Det er sjelden spruten bedøver drøvelen ihvertfall. Det går nok bra:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minima Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Eneste problemet med svelging er om du ikke liker smaken. Har aldri vært med på at det spruter så hardt og kommer slike mengder at jeg ikke kan takle det, det er en relativt liten væskemengde det er snakk om. Det kommer først inn i munnen, og så svelger du etterpå. Men sørg for at du kontroller hele greia selv, ikke noe at han tar tak i hodet ditt f eks, da er det lett å få litt panic og få kvelningsfornemmelser. Om jeg får det først i munnen og ikke liker smaken, så får jeg bare spytte det ut uten å svelge. Eller et glass med noe godt å drikke er kanskje lurt å ha innen rekkevidde. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Marits Vonde Behn Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Som de andre har riktig beskrevet - du må ha kontrollen. Første gangen kan du jo la han sprute på brystene dine slik at du kan smake på cocktailen hans, på denne måten får du jo ingen ubehagelige opplevelser. Sug og svelg - god helg ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Men kan jeg ikke risikere å få spruten i fjeset om jeg bare skal ta imot litt, liksom? Det er vel en risiko for det. Husk å lukk øynene, da det visstnok skal svi noe voldsomt hvis man får det i øyet. Ellers så må du nesten prøve å finne den beste vinkelen - hvordan du holder den og hvordan du holder hodet, for å ha mest mulig kontroll. Lykke til :-) "..............." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det er vel en risiko for det. Husk å lukk øynene, da det visstnok skal svi noe voldsomt hvis man får det i øyet. Ellers så må du nesten prøve å finne den beste vinkelen - hvordan du holder den og hvordan du holder hodet, for å ha mest mulig kontroll. Lykke til :-) "..............." 45 grader? Hårgelé? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minima Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 45 grader? Hårgelé? Fine! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utennick Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har selv ønsket å svelge, men synes konsistensen er så motbydelig, at jeg ikke orker at han kommer i munnen min. Har flere ganger brukket meg, og har funnet ut at det da er bedre at jeg tar penisen ut av munnen når han kommer. Litt skuffende for ham (kanskje), men jeg holder den i hånden, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.