Gå til innhold

Svelging av sæd

minima

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst til å prøve å svelge sæden til typen min når jeg suger ham, men vet ikke helt om jeg tør. Jeg er redd for at jeg skal få spruten rett i halsen og brekke meg. Det hadde vært utrolig flaut! Håper at dere har noen gode råd til meg hvordan jeg børe gjøre dette uten at det hele blir en fiasko.

Vil bare nevne at det er JEG som har kommet med ideen, ikke typen min. Etter at jeg startet å lese innleggene her, føler jeg at jeg har mer å både gi og ta når det kommer til sex enn jeg turde før. Herlig! Dere er topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan f.eks sørge for at han ikke er helt inne i munnen din når han kommer, slik at du kan kontrollere selv hvor mye av spruten du tar imot. Hvis du gjør dette, i tillegg til at du runker ham til han kommer, skal han være ganske sær hvis han ikke setter pris på det :-)

"..........."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan f.eks sørge for at han ikke er helt inne i munnen din når han kommer, slik at du kan kontrollere selv hvor mye av spruten du tar imot. Hvis du gjør dette, i tillegg til at du runker ham til han kommer, skal han være ganske sær hvis han ikke setter pris på det :-)

"..........."

Men kan jeg ikke risikere å få spruten i fjeset om jeg bare skal ta imot litt, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne331365380360

Eneste problemet med svelging er om du ikke liker smaken. Har aldri vært med på at det spruter så hardt og kommer slike mengder at jeg ikke kan takle det, det er en relativt liten væskemengde det er snakk om. Det kommer først inn i munnen, og så svelger du etterpå.

Men sørg for at du kontroller hele greia selv, ikke noe at han tar tak i hodet ditt f eks, da er det lett å få litt panic og få kvelningsfornemmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kan jeg ikke risikere å få spruten i fjeset om jeg bare skal ta imot litt, liksom?

Det er sjelden spruten bedøver drøvelen ihvertfall.

Det går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet med svelging er om du ikke liker smaken. Har aldri vært med på at det spruter så hardt og kommer slike mengder at jeg ikke kan takle det, det er en relativt liten væskemengde det er snakk om. Det kommer først inn i munnen, og så svelger du etterpå.

Men sørg for at du kontroller hele greia selv, ikke noe at han tar tak i hodet ditt f eks, da er det lett å få litt panic og få kvelningsfornemmelser.

Om jeg får det først i munnen og ikke liker smaken, så får jeg bare spytte det ut uten å svelge. Eller et glass med noe godt å drikke er kanskje lurt å ha innen rekkevidde.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Marits Vonde Behn

Som de andre har riktig beskrevet - du må ha kontrollen. Første gangen kan du jo la han sprute på brystene dine slik at du kan smake på cocktailen hans, på denne måten får du jo ingen ubehagelige opplevelser.

Sug og svelg - god helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en risiko for det. Husk å lukk øynene, da det visstnok skal svi noe voldsomt hvis man får det i øyet. Ellers så må du nesten prøve å finne den beste vinkelen - hvordan du holder den og hvordan du holder hodet, for å ha mest mulig kontroll. Lykke til :-)

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en risiko for det. Husk å lukk øynene, da det visstnok skal svi noe voldsomt hvis man får det i øyet. Ellers så må du nesten prøve å finne den beste vinkelen - hvordan du holder den og hvordan du holder hodet, for å ha mest mulig kontroll. Lykke til :-)

"..............."

45 grader? Hårgelé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utennick

Har selv ønsket å svelge, men synes konsistensen er så motbydelig, at jeg ikke orker at han kommer i munnen min. Har flere ganger brukket meg, og har funnet ut at det da er bedre at jeg tar penisen ut av munnen når han kommer. Litt skuffende for ham (kanskje), men jeg holder den i hånden, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...