Gå til innhold

19 år siden første gang...

Anbefalte innlegg

Gjest theactor

Herregud, det er 19 år siden det startet. Ble sjokkert.Følte meg plutselig så gammel,har ikke tellet årene før, og aner ikke hvorfor jeg fikk det for meg å gjøre det nå. 19 år. Det er jammen lenge siden det. Jeg husker jo det hele ennå. Og husker det vel om 19 nye år. Fælt å tenke på. Jeg er 23 år nå. Er livredd for fortiden min, og livredd for fremtiden.

Føler jeg skyver vennene mine unna.Jeg gjør nok det. Jeg vil ikke at noen skal oppdage hvor svak jeg er. Oppdage at det er en helt annen jente som så vidt er her når ungene er lagt og samboeren eller vennene er gått. En jente som gråter. har vondt. hater seg selv for hva hun har spist i dag. drikker øl. svarer hyggelig hver gang telefonen ringer, og er morsom og søt. Ler og tuller. Kanskje verdens falskeste jente jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67355-19-%C3%A5r-siden-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...