Gjest theactor Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Herregud, det er 19 år siden det startet. Ble sjokkert.Følte meg plutselig så gammel,har ikke tellet årene før, og aner ikke hvorfor jeg fikk det for meg å gjøre det nå. 19 år. Det er jammen lenge siden det. Jeg husker jo det hele ennå. Og husker det vel om 19 nye år. Fælt å tenke på. Jeg er 23 år nå. Er livredd for fortiden min, og livredd for fremtiden. Føler jeg skyver vennene mine unna.Jeg gjør nok det. Jeg vil ikke at noen skal oppdage hvor svak jeg er. Oppdage at det er en helt annen jente som så vidt er her når ungene er lagt og samboeren eller vennene er gått. En jente som gråter. har vondt. hater seg selv for hva hun har spist i dag. drikker øl. svarer hyggelig hver gang telefonen ringer, og er morsom og søt. Ler og tuller. Kanskje verdens falskeste jente jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67355-19-%C3%A5r-siden-f%C3%B8rste-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.