Gå til innhold

Koble til internett?


Gjest softismedstrø

Anbefalte innlegg

Gjest softismedstrø

Jeg står nå uten internettleverandør, og gjør følgende for å koble meg til:

Min datamaskin-ekstern pålogging-opprett ny forbindelse (der har jeg valgt tele 2)

Hvor mye dyrere er en slik oppkobling enn den vanlige?

Får ikke til Cden jeg fikk fra tele 2, og nå gidder jeg ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med "den vanlige"? Og hva slags oppkobling er det du har nå da? (bortsett fra til Tele2 altså) Hvordan er den du har nå forskjellig fra den du kaller "vanlig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest softismedstrø

Hva mener du med "den vanlige"? Og hva slags oppkobling er det du har nå da? (bortsett fra til Tele2 altså) Hvordan er den du har nå forskjellig fra den du kaller "vanlig"?

Det vanlige er jo at man har et internettabonnement, trykker på explorer (eller hva man nå har) også kobler seg opp med et privat passord og brukernavn.

Jeg har ikke et abon. nå. Jeg går da inn på opprett ny forbindelse, og bruker tele 2 sin testoppkobling. Brukernavn test, passord 2000.

Derfra kommer man seg så på internett, og da er det meningen at man skal gå til tele 2 sine sider for registrering.

Men jeg får ikke til å registrere meg, og må derfor bruke denne måten å koble meg på hele tiden. Jeg vet jo at det er dyrere, men ikke hvor mye.

Comprende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanlige er jo at man har et internettabonnement, trykker på explorer (eller hva man nå har) også kobler seg opp med et privat passord og brukernavn.

Jeg har ikke et abon. nå. Jeg går da inn på opprett ny forbindelse, og bruker tele 2 sin testoppkobling. Brukernavn test, passord 2000.

Derfra kommer man seg så på internett, og da er det meningen at man skal gå til tele 2 sine sider for registrering.

Men jeg får ikke til å registrere meg, og må derfor bruke denne måten å koble meg på hele tiden. Jeg vet jo at det er dyrere, men ikke hvor mye.

Comprende?

Jeg vet ikke hva prisen er, det står visst ikke på tele2 sine sider. Det kan du sikkert få svar på ved å ringe kundetelefonen til Tele2. Men hva er det som gjør at du ikke får til å bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest softismedstrø

Jeg vet ikke hva prisen er, det står visst ikke på tele2 sine sider. Det kan du sikkert få svar på ved å ringe kundetelefonen til Tele2. Men hva er det som gjør at du ikke får til å bestille?

Det kan jo ikke være til tele 2 jeg betaler, de vet jo ikke hvem jeg er. Jeg har ikke skrevet navnet mitt eller tlfn. et eneste sted, og den testoppkoblinga er den samme for alle.

Jeg har telefonabon. hos Telenor, så det må isåfall belastes telefonregningen derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seline-mann

Hvor mye ekstra det koster å koble deg til på denne måten avhenger ene og alene av hvilket telefonnummer som ringes når du kobler opp. Om dette er et "vanlig" nummer koster det ikke mer enn vanlige oppkoblinger og telefonsamtaler. Om nr. er i 810-, 815-, 820- eller 829- serien koster det selvsagt mer. Informasjon om disse prisene kan du finne på Telenor sine sider (siden det er der du har ditt tlf.abo.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...