Gå til innhold

kan jeg se bildene av dol folket også??


Gjest arden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen som ikkje sender bilete sjølv får url eller login-info til DOL-galleriet.

I og med at det er i snitt en tråd daglig om dette, må det enten vrimle av kikkere som selv vil være i skapet og/eller som er uvanlig trege i oppfattelsen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som ikkje sender bilete sjølv får url eller login-info til DOL-galleriet.

Har vært på nippet i, tja... halvannet år eller noe sånt...

Tiden flyr. Det var det jeg ville si. Sånn cirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at det er i snitt en tråd daglig om dette, må det enten vrimle av kikkere som selv vil være i skapet og/eller som er uvanlig trege i oppfattelsen..:)

Jeg tror nok tilfellet er at de er uvanlig trege i oppfattelsen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe - folk er jaggu ikke bra utstyrt oppi toppen, gitt. Nå har det vært snakk om de bildene hver eneste dag den siste tida, og enkelte klarer ennå ikke å få det med seg *stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok tilfellet er at de er uvanlig trege i oppfattelsen...:)

Jommen HVOR treg går det an å være da? Jeeezuz.

Kanskje jeg har litt lite tålmodighet bare. Alle kan jo ikke være like intelligent som meg. Må vel innse det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jommen HVOR treg går det an å være da? Jeeezuz.

Kanskje jeg har litt lite tålmodighet bare. Alle kan jo ikke være like intelligent som meg. Må vel innse det;)

Det er det eneste negative med å være så intelligente som det vi to er. Vi irriterer oss grenseløst over alle disse uintelligente skapningene her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det eneste negative med å være så intelligente som det vi to er. Vi irriterer oss grenseløst over alle disse uintelligente skapningene her :)

Jo. Litt ensomt her oppe i øvre del av IQ-skalaen kanskje, men du verden så morsomt da:)

Guuuuud, kan jo ikke sitte inne i dette nyyyyyydelige været da:-)

*tar på seg skjørtet og løper ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Litt ensomt her oppe i øvre del av IQ-skalaen kanskje, men du verden så morsomt da:)

Guuuuud, kan jo ikke sitte inne i dette nyyyyyydelige været da:-)

*tar på seg skjørtet og løper ut*

Skjørt er et fint plagg! :)

Jeg er for giddasløs til å gjøre noe som helst i dag.. Nyter noen fridager ved å ikke gjøre en jævla dritt, sånn med unntak av treningsøkta i stad...

Egentlig ganske deilig å være lat, men det sier kanskje noe om meg..

Ærlig talt.. sitte her i stedet for å løpe til en strand er vel å regne som det komplette vannvidd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørt er et fint plagg! :)

Jeg er for giddasløs til å gjøre noe som helst i dag.. Nyter noen fridager ved å ikke gjøre en jævla dritt, sånn med unntak av treningsøkta i stad...

Egentlig ganske deilig å være lat, men det sier kanskje noe om meg..

Ærlig talt.. sitte her i stedet for å løpe til en strand er vel å regne som det komplette vannvidd.

Det var varmt ute. Så vet du det. Hverken mer eller mindre er det hva du går glipp av.

Jeg har "kontordag" i dag, så jeg går litt til og fra/ inn og ut. Egentlig greit.

Leser avisen på verandaen mens kopimaskinen går.

Og spiser is. Masse is. Is er igrunn undervurdert som nytelsesmiddel.

Så du har vært flink i dag og trent:) *applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var varmt ute. Så vet du det. Hverken mer eller mindre er det hva du går glipp av.

Jeg har "kontordag" i dag, så jeg går litt til og fra/ inn og ut. Egentlig greit.

Leser avisen på verandaen mens kopimaskinen går.

Og spiser is. Masse is. Is er igrunn undervurdert som nytelsesmiddel.

Så du har vært flink i dag og trent:) *applaus*

I går spiste jeg is til mine to siste måltider. Masse is med sånn Smil-saus på. Det var digg!

Nå har jeg nettopp lempet en halvannen liter cola ned i frysern, og jeg gleder meg allerede til den er kald :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går spiste jeg is til mine to siste måltider. Masse is med sånn Smil-saus på. Det var digg!

Nå har jeg nettopp lempet en halvannen liter cola ned i frysern, og jeg gleder meg allerede til den er kald :)

Åh... Jeg vil også ha sånn Smil-saus!!!!!!

Hørtes kvalmende, perverst godt ut:) *grmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Jeg vil også ha sånn Smil-saus!!!!!!

Hørtes kvalmende, perverst godt ut:) *grmf*

Det er kvalmende, perverst godt, og jeg tror ikke man skal spise alt for mye av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kvalmende, perverst godt, og jeg tror ikke man skal spise alt for mye av det :)

Pøh. Hvorfor det? Kan man bli avhengig? For no tull.

Soft-is med sånn flytende sjokolade som stivner er det beste da! Husker de hadde det på gamle Fornebu.. Lenge siden sist.. *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Hvorfor det? Kan man bli avhengig? For no tull.

Soft-is med sånn flytende sjokolade som stivner er det beste da! Husker de hadde det på gamle Fornebu.. Lenge siden sist.. *mimre*

Jeg mente at man kan spy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spy i veg så mye du vil for min del -jeg spyr ikke annet enn alkohol;)

Jeg spyr nesten aldri, ei heller av alkohol :)

Man er da mannfolk for faen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...