Gå til innhold

utenkelig at damer kjøper sex?


Gjest EnFyrPåØstlandet

Anbefalte innlegg

Gjest EnFyrPåØstlandet

Si meg, er det helt utenkelig for dere damer, under helt spesielle forutsetninger, å kjøpe sex?

Tenk dere godt om, under forutsetning av at det skjer under trygge, diskrete forhold, med en mann dere liker. Interessant problemstilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EnFyrPåØstlandet

Det er helt utenkelig for meg. Hvorfor ha sex med en som ikke har lyst på meg?

De fleste menn får lyst når en "klar" kvinne er i nærheten, det er det nok ingen fare med, enten de er gigoloer eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg måtte betale for en betta, tror jeg heller jeg ville ha beholdt buksene på.

Er det forresten mulig for ei dame å være så stygg at det ikke finnes en mann som tenner?

Æsj, tenk å betale for en som har vært inne i så mye rart----SPY !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrillesattpåhylle

Hvorfor betale for noe man kan få gratis? Det er dritenkelt å finne en mann som gjør det gratis, selv for oss stygge jenter. Jeg betaler iallefall ikke for sex. Min erfaring er at menn driter i hvordan ei jente ser ut bare hun er villig til et ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnFyrPåØstlandet

Hvorfor betale for noe man kan få gratis? Det er dritenkelt å finne en mann som gjør det gratis, selv for oss stygge jenter. Jeg betaler iallefall ikke for sex. Min erfaring er at menn driter i hvordan ei jente ser ut bare hun er villig til et ligg.

Innlegget var vel ikke først og fremst stilet til single jenter, da...

Det KAN jo finnes situasjoner der man har et veldig sterkt behov for diskresjon, og hvor dama ikke vil risikere upassende nye henvendelser fra "objektet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjerne for meg

Ikke helt utenkelig for meg iallefall.

Fyren måtte i såfall være en dyktig elsker. I såfall kunne jeg latt meg friste.

Selvsagt kunne jeg gått og sjekket opp en hvilken som helst fyr på byen for en one night stand, men da er man jo langt fra garantert god sex.

Så slipper man også å tenke på følelsesmessig engasjement.

Syntes ikke det hørtes så dumt ut jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn får lyst når en "klar" kvinne er i nærheten, det er det nok ingen fare med, enten de er gigoloer eller ikke!

Men han har ikke mer lyst enn at han må ha betalt for det. Æsj! Jeg hadde følt meg så til de grader nedverdiget over å kjøpe sex at jeg aldri hadde klart å nyte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg svært enig med gyrken, jeg.

Kunne ALDRI overhodet tenke meg å bruke penger på sex, da det bare pleier å vare å knipse i fingrene, og så er der menn å velge og vrake mellom.

Har inntrykket av at de fleste jenter får sex om de vil, selv også de "mindre pene."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg - ja!

1) Det ville vært en ufattelig turn-off å måtte betale for sex.

2) Jeg har en mann hjemme som jeg har vært sammen med i fem år. Han vet akkurat hva jeg liker, jeg vet akkurat hva han liker, og vi har veldig god kommunikasjon. Jeg ville aldri fått så bra sex fra en tilfeldig prostituert.

3) Hvorfor betale for noe en kan få helt gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betalt for

Nei, det er faktisk ikke utenkelig at kvinner/jenter er villig til å betale for sex, det vet jeg av egen erfraing.

Her kommer den virkelige sannheten, jeg er en gutt på 19 som faktisk jobber som prostituert.

Det er ikke et yrke akkurat, men jeg tar noen småjobber, og jeg skal love deg at det er mange som er villige til å betale, de finnes i alle aldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kødden

For meg - ja!

1) Det ville vært en ufattelig turn-off å måtte betale for sex.

2) Jeg har en mann hjemme som jeg har vært sammen med i fem år. Han vet akkurat hva jeg liker, jeg vet akkurat hva han liker, og vi har veldig god kommunikasjon. Jeg ville aldri fått så bra sex fra en tilfeldig prostituert.

3) Hvorfor betale for noe en kan få helt gratis?

MEN! hva er dyrest av gratis og billig sex? ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke tenke meg hvilken spesiell situasjon det skulle vært?

At jeg var alene, gammel, stygg?

..og UTEN å være glad i fyren? NÆÆ!

....hadde sikkert funnet på noe annet morsomt å bruke de pengene på jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MEN! hva er dyrest av gratis og billig sex? ;-D

jadajada, man har jo hørt at "husmusa" er dyrest,- men det er mange "husmus" som selv kan forsørge seg også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn får lyst når en "klar" kvinne er i nærheten, det er det nok ingen fare med, enten de er gigoloer eller ikke!

MENER du det?

Får du lyst på ALLE kvinner, bare de er villig?

jøjjemassen så forskjellig vi er! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

For meg - ja!

1) Det ville vært en ufattelig turn-off å måtte betale for sex.

2) Jeg har en mann hjemme som jeg har vært sammen med i fem år. Han vet akkurat hva jeg liker, jeg vet akkurat hva han liker, og vi har veldig god kommunikasjon. Jeg ville aldri fått så bra sex fra en tilfeldig prostituert.

3) Hvorfor betale for noe en kan få helt gratis?

Du har det bra, derfor er det ingen grunn for deg å søke jaktmaker andre steder. Skjønt også slike som har det bra kan ønske seg forandring.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

jeg kan ikke tenke meg hvilken spesiell situasjon det skulle vært?

At jeg var alene, gammel, stygg?

..og UTEN å være glad i fyren? NÆÆ!

....hadde sikkert funnet på noe annet morsomt å bruke de pengene på jeg!

Det hender nok at kvinner kjøper sex. Tidligere hadde ikke kvinner penger eller andre lokkemidler til denslags. Etter hvert som deres økonomiske status er endret er kanskje også muligheten av å "kjøpe" seg sex endret, ikke slik at de oppsøker menn på bordell, men gjerne har en one night stand.

At kvinner har søkt å fprføre menn er ikke noe nytt i historien. Bare tenk på Josef i Egypt og Potifars hustru som var kåt på Josef men ikke fikk respons fra ham fordi han var gudfryktig. Hun ble frustrert og ville straffe ham fodi hun ikke fikk et samleie med gutten.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utenkelig for meg. Hvorfor ha sex med en som ikke har lyst på meg?

Hva kan ei jente på 22 år gi deg da, gamle karen? Og hva kan hun gi deg? Bortsett fra en orgasme i ny og ne, mener jeg.

Eller er du kanskje svært umoden og hun svært moden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan ei jente på 22 år gi deg da, gamle karen? Og hva kan hun gi deg? Bortsett fra en orgasme i ny og ne, mener jeg.

Eller er du kanskje svært umoden og hun svært moden?

Ble litt forvirret nå! Var den til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...