Gå til innhold

Lion, shandy, molli og alle andre som har mensen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• Luska

12

• Lionn

8

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Mornings.

Jeg har ikke mensen, jeg bare er sånn:)

God morgen! :-)

Vel man skulle trodd du led av PMS av verste sort, jeg syns du var skikkelig ufin og skjønte ikke hva i h***** som gikk av deg! Lion var ikke bedre med noen av kommentarene sine men det var du som begynte!

Menmen, dere er av det storkjefta slaget begge to og tåler det forhåpentligvis.

Dere fikk nå livet opp en ganske kjedelig dolkveld. *hehe* Synd jeg gikk glipp av en del da jeg gikk for å trene.

God morgen! :-)

Vel man skulle trodd du led av PMS av verste sort, jeg syns du var skikkelig ufin og skjønte ikke hva i h***** som gikk av deg! Lion var ikke bedre med noen av kommentarene sine men det var du som begynte!

Menmen, dere er av det storkjefta slaget begge to og tåler det forhåpentligvis.

Dere fikk nå livet opp en ganske kjedelig dolkveld. *hehe* Synd jeg gikk glipp av en del da jeg gikk for å trene.

Du er enig med meg, kom ikke å si noe annet :)

Du trenger ikke å være snill hele tiden du heller.

Annonse

Man skal ikke være snill hele tiden, men Lion er i det minste slem på en intelligent måte, mens du slo langt under beltestedet i går.

Du sier at du ikke hadde mensen i går og det er da kan man spørre seg om hvordan du er når du faktisk har mensen :)

Mornings.

Jeg har ikke mensen, jeg bare er sånn:)

Om det stemmer at du er sånn som du sier, så syns jeg oppriktig synd på de som omgir deg til vanlig. Eller er det bare her på DOL du slenger så sinnssykt med leppa?? I går syns jeg du gikk sinnssykt langt over streken (ikke første gang heller da).

"Du bør stå for alt du sier, men du trenger ikke å si alt du mener", syns jeg er grei å leve etter.

Forresten, ble du virkelig ikke utestengt etter i går kveld? Jøss, hva i alle dager skal til for å bli utestengt her da? :-O

Om det stemmer at du er sånn som du sier, så syns jeg oppriktig synd på de som omgir deg til vanlig. Eller er det bare her på DOL du slenger så sinnssykt med leppa?? I går syns jeg du gikk sinnssykt langt over streken (ikke første gang heller da).

"Du bør stå for alt du sier, men du trenger ikke å si alt du mener", syns jeg er grei å leve etter.

Forresten, ble du virkelig ikke utestengt etter i går kveld? Jøss, hva i alle dager skal til for å bli utestengt her da? :-O

*nysgjerrig* Kan ikke du i stikkordform fortelle meg hva hun slang ut i går som var så ille. Fikk det ikke med meg!

*nysgjerrig* Kan ikke du i stikkordform fortelle meg hva hun slang ut i går som var så ille. Fikk det ikke med meg!

Det gikk på utseende til Lion etter noen bikinibilder hun la hun her for en stund siden.

Og det var ikke pene ord Shandy liret ut av seg i den tråden, den ting er sikkert.

Jo jeg foretrekker faktisk å være snill, jeg er på nett for å kose meg ikke for å kaste dritt!

Og man trenger heler ikke å lire av seg alt man tenker heller, det kan faktisk såre ganske mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...