Gå til innhold

Lion, shandy, molli og alle andre som har mensen

Anbefalte innlegg

Det gikk på utseende til Lion etter noen bikinibilder hun la hun her for en stund siden.

Og det var ikke pene ord Shandy liret ut av seg i den tråden, den ting er sikkert.

Såpass... Lurer litt på folk som er så opptatt av å rakke ned på andre. Proppfulle av komplekser selv, tenker jeg!

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• Luska

12

• Lionn

8

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg har aldri mensen, og det er ikke fordi jeg er mann, men fordi jeg har en hormonspiral oppi dåsa.

Sverige nå igjen? Jeg liker deg best norsk.

Problemet er at man risikerer å være kronisk i "menshumør" av den. I allefall er jeg det.

I går kveld skulle jeg til og med skilles...

På den annen side; det funker jo bra. Det blir ikke mye sex her i gården med de meggetendensene. ;-)

På tide å nappe'n ut.

Problemet er at man risikerer å være kronisk i "menshumør" av den. I allefall er jeg det.

På den annen side; det funker jo bra. Det blir ikke mye sex her i gården med de meggetendensene. ;-)

På tide å nappe'n ut.

Jeg merker absolutt ingenting til den, bortsett fra at jeg slipper å ha mensen.

På tide å nappe'n ut.

Skal ikke du studere da? ;-)

Annonse

Jeg har ofte lurt på om kvinnfolka har funnet opp det er med ; at har en mensen så er det lov å være sur og tverr?!

Verken jeg eller mine nærmeste opplevd humørforandringer hos meg....er jeg unormal da?

Hmmm...Mvh

Jeg blir irritert og sur for bagateller uka før mensen, når jeg har fått mensen blir jeg normal igjen! :-)

Jeg har ofte lurt på om kvinnfolka har funnet opp det er med ; at har en mensen så er det lov å være sur og tverr?!

Verken jeg eller mine nærmeste opplevd humørforandringer hos meg....er jeg unormal da?

Hmmm...Mvh

*ler*

Du minner meg om gymlærinna jeg hadde på ungdomsskolen.

HUN hadde ikke menssmerter, dermed var vi som hadde det selvsagt løgnere....

Såpass... Lurer litt på folk som er så opptatt av å rakke ned på andre. Proppfulle av komplekser selv, tenker jeg!

Inte vet jag, men man skal vel aldri se bortifra det...

Man bør vite hvor grensene går, selv i nettkrangler...

Nå har jeg trent, og er svett og deilig! :)

Annonse

Ja, det kan jeg levende forestille meg!

Du må ikke si sånn, SDD!

:o)

Jeg sier det selvsagt for å irritere dere gifte damene så dere kan angre litt på det ene ordet dere sa i kirken :)

Huff, jeg er så lat om dagen.. tror det er varmen, jeg. Blir satt helt ut..

Slapp som fy....

Jeg sier det selvsagt for å irritere dere gifte damene så dere kan angre litt på det ene ordet dere sa i kirken :)

Huff, jeg er så lat om dagen.. tror det er varmen, jeg. Blir satt helt ut..

Slapp som fy....

Skjønner jo det da, din psyko! Ondskapsfullt kaller en sånt!:o) Forresten så var ikke jeg i kirken!

Slapp i varmen ja? Samme her, når det er varmt, mister jeg faktisk matlysten. Hehe, greit å brenne av noen kg på det også.

Men nå ødelegger vi mens-tråden til Tonie! :o)

Skjønner jo det da, din psyko! Ondskapsfullt kaller en sånt!:o) Forresten så var ikke jeg i kirken!

Slapp i varmen ja? Samme her, når det er varmt, mister jeg faktisk matlysten. Hehe, greit å brenne av noen kg på det også.

Men nå ødelegger vi mens-tråden til Tonie! :o)

Vi driter da i om vi ødelegger en tråd eller ikke!

Oki, så de ordene du nevnte i rådhuset, da! :)

Det er noe med varmen, ja... klarte jo å trene i dag, men det var utelukkende fordi jeg hadde avtalt å trene. Jeg hadde garantert ikke orket det alene..

Selv nå, her jeg sitter, så er det et tiltak i seg selv å skulle hoppe i dusjen.. Så lat er jeg :)

Vi driter da i om vi ødelegger en tråd eller ikke!

Oki, så de ordene du nevnte i rådhuset, da! :)

Det er noe med varmen, ja... klarte jo å trene i dag, men det var utelukkende fordi jeg hadde avtalt å trene. Jeg hadde garantert ikke orket det alene..

Selv nå, her jeg sitter, så er det et tiltak i seg selv å skulle hoppe i dusjen.. Så lat er jeg :)

Ikke rådhuset heller. Sier Vigrid deg noe? Tore Tvedt?

Hopp i dusjen du! Ta en iskald en. Og så jogger du et par mil etterpå!

;o)

Ikke rådhuset heller. Sier Vigrid deg noe? Tore Tvedt?

Hopp i dusjen du! Ta en iskald en. Og så jogger du et par mil etterpå!

;o)

Så det var deg det ja...

Jeg syntes de damene der så uforskammet deilige ut, og det er jo ingen skam å bli gift i skogen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...