Gå til innhold

Lion, shandy, molli og alle andre som har mensen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• Luska

12

• Lionn

8

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Elena ble til på den måten at vi brukte kondom, det ble for fristende å ikke bruke det i "sikre" perioder. *hehe*

Ups!

Jeg er litt bekymret ja. For at kondomen skal sprekke eller no' sånt.

Men, det er kanskje verdt det for å få bli "meg selv" igjen.

Man skal ikke være snill hele tiden, men Lion er i det minste slem på en intelligent måte, mens du slo langt under beltestedet i går.

Du sier at du ikke hadde mensen i går og det er da kan man spørre seg om hvordan du er når du faktisk har mensen :)

Da er jeg snill, men jeg gir som jeg får og det er mulig dere har gått glipp av noe vesentlig.

Da er jeg snill, men jeg gir som jeg får og det er mulig dere har gått glipp av noe vesentlig.

Det er mulig, og jeg har ikke registrert at Lion har vært slem mot deg.

Faktisk trodde jeg først i går at du kødda, og at dere kanskje kjente hverandre godt, men det så man jo fort at ikke var tilfelle.

Annonse

Ups!

Jeg er litt bekymret ja. For at kondomen skal sprekke eller no' sånt.

Men, det er kanskje verdt det for å få bli "meg selv" igjen.

Mente at det kanskje er verdt det å måtte bruke kondom for å bli meg selv igjen. Ikke at det skulle sprekke. ;-)

Inte vet jag, men man skal vel aldri se bortifra det...

Man bør vite hvor grensene går, selv i nettkrangler...

Nå har jeg trent, og er svett og deilig! :)

Jeg og! Bare at jeg kaller det svett og ekkel:)

Gratulerer med at du kom deg på treningen idag, forresten!

Jeg og! Bare at jeg kaller det svett og ekkel:)

Gratulerer med at du kom deg på treningen idag, forresten!

Jo, tusen takk! Det var godt når jeg var ferdig, men jeg merker at jeg er noe lat om dagen så spesielt givende kan jeg ikke si at treninga var!

Menmen.. det ar jeg klarer å komme meg på treninga selv når jeg er så ekstremt lat som jeg er i dag, det er i hvertfall gode tegn på at jeg er i gang igjen!

Dessuten ser jeg allerede resulater, og det er herlig:)

Det er mulig, og jeg har ikke registrert at Lion har vært slem mot deg.

Faktisk trodde jeg først i går at du kødda, og at dere kanskje kjente hverandre godt, men det så man jo fort at ikke var tilfelle.

Ja det kan du trygt si og selv om du sitter på dol døgnet rund, er det mulig du har gått glipp av noe.

Jo, tusen takk! Det var godt når jeg var ferdig, men jeg merker at jeg er noe lat om dagen så spesielt givende kan jeg ikke si at treninga var!

Menmen.. det ar jeg klarer å komme meg på treninga selv når jeg er så ekstremt lat som jeg er i dag, det er i hvertfall gode tegn på at jeg er i gang igjen!

Dessuten ser jeg allerede resulater, og det er herlig:)

Ja, rart hvor fort det går egentlig. Du, kan jeg spørre deg om noe viktig, men ikke her??

Annonse

Ja det kan du trygt si og selv om du sitter på dol døgnet rund, er det mulig du har gått glipp av noe.

Jeg tviler uansett på at Lion har kommet med like grusomme karakteristikker av deg som det du liret ut av deg om henne i går.

Jeg har vel trossalt til nå ikke fått med meg at hun har blitt veldig personlig mot noen, men det har jeg fått med meg gang på gang at du har gjort.

Unnskyld meg, men da har jeg gått glipp av det samme. Hva er problemet?

Huff, dette er så trist. At dere er uvenner, altså.

Det lurte jeg også på. Hva er det som er problemet? Og hvem sitt problem er det?

Fikk så vidt sett bildene av deg i undertøyet. Og jeg skjønner ikke hvorfor shandy ble så sint på deg ;-( Var det ikke hun som maste på at du skulle vise deg litt avkledt på DOL?

Nei, dette er for tragisk, spør du meg. Ja ja, dere blir nok perlevenner til slutt.

Jeg har aldri mensen, og det er ikke fordi jeg er mann, men fordi jeg har en hormonspiral oppi dåsa.

Sverige nå igjen? Jeg liker deg best norsk.

Hej min lilla pussgurka! :-) Har du varit gullig och snäll i dag? Och har den elaka blondinen varit dum mot dig? *puttenuttegullegullar lite lagom mycket* Hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...