Gå til innhold

Til alle sambuarar/kjærestar til damer som har mensen no

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Omtrent....hehe. Muligens litt overdrevet meeeen.......

Og det verste er at jeg ikke alltid får mensen engang, bare symptomene. Så gammel har jeg blitt. Har du tid til å skravle litt i kveld en gang?????

Jeg har aldri hatt pms.

*dukker*

Skravle? Det skulle la seg gjøre, særlig da jeg har bytta D-vakta fra i morgen til torsdag. :-)

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Jeg har aldri hatt pms.

*dukker*

Skravle? Det skulle la seg gjøre, særlig da jeg har bytta D-vakta fra i morgen til torsdag. :-)

Sender deg et lite pip jeg da ;o))))) Før den tid skal jeg puske litt her og der og gå tur.

Snoopy_Syttifire

Pip? Fonen? Hvor i helvete har jeg lagt den fra meg dah?!

Jeg er sikker på jeg hadde den i går....

*lete*

Du og fonen. Helt håpløs. Kan du ikke lime den fast i panna eller noe....borrelås på puppen...eller.....

Gjest retvizan

Du og fonen. Helt håpløs. Kan du ikke lime den fast i panna eller noe....borrelås på puppen...eller.....

Kan ha den i puppegropa, he he.

Nå da jeg er begynt på jobb igjen, er jeg - om mulig - enda mer surrete med fonen. Mobilforbud der, vettu, må skru den av. Så ligger den i sekken da, ensom og avskrudd i flere dager. Stakkars, kanskje den trenger et bedre hjem? :-/

Snoopy_Syttifire

Kan ha den i puppegropa, he he.

Nå da jeg er begynt på jobb igjen, er jeg - om mulig - enda mer surrete med fonen. Mobilforbud der, vettu, må skru den av. Så ligger den i sekken da, ensom og avskrudd i flere dager. Stakkars, kanskje den trenger et bedre hjem? :-/

Du får adoptere den bort da vet du, til snille brukere. Eller du kan ha den nært til hjertet, limt fast med superlim. Med en sånn handsfree sak kan den jo være fastlimt hele tiden. Hmmm... ikke dumt.

Har ryddet i kjøleskapet, klarte det fint uten å bli anpusten. Kastet litt gammelt nytt og slikt. Kanskje jeg skulle bære opp noen av Beates esker med klær.

*sitter fremdeles*

Annonse

Gjest retvizan

Du får adoptere den bort da vet du, til snille brukere. Eller du kan ha den nært til hjertet, limt fast med superlim. Med en sånn handsfree sak kan den jo være fastlimt hele tiden. Hmmm... ikke dumt.

Har ryddet i kjøleskapet, klarte det fint uten å bli anpusten. Kastet litt gammelt nytt og slikt. Kanskje jeg skulle bære opp noen av Beates esker med klær.

*sitter fremdeles*

Jeg mååå dra fram den wokpanna snart. *sukk*

Snuppa er i byen med ei venninne og..*host*..MITT visakort, og høvdingen ligger og snorker etter første arbeidsdag etter ferien.

Kanskje jeg skal ha meg en middagslur?

Akkurat! Høres ut som kroppen din kan ha godt av en pause fra alt som er av hormoner, og finne sin egen rytme, kanskje.. :)

Blir sikkert godt å få tatt den ut, ja. Hadde vanlig spiral en gang i tiden, den var og ble et fremmedlegeme i kroppen, følte jeg..

Ja, den kobberspiralen lurte jeg veldig på.

Men foreløpig lar jeg det være.

Bare så det er sagt, for de aller fleste avtar også humørsvigninger og andre bivirkninger etterhvert.

Men, det var det der med å få en pause fra hormongreia. Greit å finne ut hvem man "egentlig er" under alt sammen. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...