Gå til innhold

kul i underlivet


pegasus

Anbefalte innlegg

hei! jeg er en jente på 23 år som begynner å bli litt bekymret...!! jeg har oppdaget en slags kul i underlivet, av skapelse kan den minne litt om en polypp. størrelsen er omtrent som en ert. plasseringen der denne kulen sitter er omtrent en langfinger inn i skjeden mot anus. jeg har ikke kjent dette før nå, og er derfor svært redd for at det kan være en cyste evt. kreftsvulst

sist jeg hadde undersøkelse av gynekolog var for ca. 4 år siden.

håper du kan gi meg et svar eller råd for hva jeg skal gjøre

hilsen engstelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg kan nesten garantere at det ikke kan vaere kreft, men ellers kan jeg ikke si hva dte kan vaere (kjoennsvorte er bare en av mange muligheter). Du boer faa en lege til aa se paa den.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...