blåklokke66 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har fått denne diagnosen, men vet ikke helt hva den innebærer. Skulle spørre når jeg var på sykehuset sist, men for det første så forstår jeg ikke så godt hva legen sier ( snakker gebrokkent), for det andre var det en mannlig student der. Jeg følte meg ikke så høy i hatten der jeg satt. Han begynte å le også når jeg skulle svare på spørsmål om sexlivet mitt. Lite profft kan man si. ( jeg spente ham i leggen jeg). Har man lov å si at man ikke ønsker at andre skal være tilstedet ? Jeg ble nemelig ikke forespurt. Har du noen info om denne "sykdommen" ? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hei! JA!!! Du har lov til å si at du ikke har lyst til å ha studenter til stede under din undersøkelse. Ser du han igjen så spark han i leggen fra meg også. Jeg fikk diagnosen PCOS fo ca et halvt år siden. Det vil si at du har for mye testosteron i kroppen. Ikke så lett å få vite alt med legen synes jeg heller så jeg har lest noen artikler jeg har funnet i blader å på internett. Anbefaler at du leser det gynekolog Mette Moen har skrevet om det her inne. Gå på helseleksikon, fakta og PCOS for å finne det. Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest byhuldra Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Den studenten skulle vært sparket et annet sted spør du meg... Her er en link til en side om pcos: http://www.geocities.com/lisbeth_pcos/index.html Jeg mistenkte at jeg hadde det selv, da jeg har flere av symptomene. Men, mine egstokker er visstnok som de skal, de. De bare niholder på eggene sine... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåklokke66 Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Den studenten skulle vært sparket et annet sted spør du meg... Her er en link til en side om pcos: http://www.geocities.com/lisbeth_pcos/index.html Jeg mistenkte at jeg hadde det selv, da jeg har flere av symptomene. Men, mine egstokker er visstnok som de skal, de. De bare niholder på eggene sine... Takk for linken. Mye bra og lese. Klems.... : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.