Gå til innhold

Spise indisk i Oslo


magnolia

Anbefalte innlegg

Har hørt om et sted på Grønland el. i Gamlebyen hvor det skal være en veldig bra indisk restaurant med ok priser. Noen som vet hva denne heter og hvor den ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ørkenvandreren

Hei,

Jeg har forsøkt et antall av de indiske i Oslo, og vil anbefale deg min favoritt;

Mother India (tror jeg det heter...), tvers overfor Nasjonalgalleriet. Veldig bra mat, og behagelige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en kjempealreit indisk restaurant mellom Justisen/ Youngstorvet og gamletorvets gjestgiverei. Husker ikke hva gata heter der jeg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ligger ikke på Grønland, men prisene er greie og maten aldeles nydelig. Dette er Oslos beste indiske, mener nå jeg, Mother India på Pilestredet. Agra på Aker Brygge er også flott, ikke så trangt som på Mother India,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Bombay indiske retaurant på Egertovet! Kjempe mat og ikke så verst priser.

De har den værste servicen jeg noen gang har opplevd der!

Står og venter på at du skal gå når du er ferdig å spise, napper til seg penger uten å si takk, sier ikke hadet og vet ikke hva et smil er!

God mat, men dit går jeg aldri mer fordi servicen stinker!

frekke folk... og for ikkeå snakke om sure! Vi var fire pent kledde voksene som spiste og drakk der, og la igjen en del penger for å si det sånn så sto servitøren ved bordet vårt og venta på at vi skulle gå, hinta liksom.. Så kom dama og nappa penger og snudde og gikk.. Er det værste jeg har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zacharias

De har den værste servicen jeg noen gang har opplevd der!

Står og venter på at du skal gå når du er ferdig å spise, napper til seg penger uten å si takk, sier ikke hadet og vet ikke hva et smil er!

God mat, men dit går jeg aldri mer fordi servicen stinker!

frekke folk... og for ikkeå snakke om sure! Vi var fire pent kledde voksene som spiste og drakk der, og la igjen en del penger for å si det sånn så sto servitøren ved bordet vårt og venta på at vi skulle gå, hinta liksom.. Så kom dama og nappa penger og snudde og gikk.. Er det værste jeg har sett!

For noe sprøyt!

Bombay er den indiske restauranten med best mat og service, og hyggeligst personale i hele Oslo!(Mulig Mr India nede ved Oslo Børs kan konkurrere litt...)

Setter en hundrelapp på at dere ikke oppførte dere helt ordentlig.... behandler man Bombay-folket med respekt, så får man respekt og service tilbake, kan det være at dere ikke gjorde det, hvis dere tenker dere godt om?

At det er sabla mye folk der, spesielt på fredag/lørdag, er ingen hemmelighet(fordi Bombay er bra), og jeg for min del holder ikke bordet lenger enn nødvendig, hvis jeg ser at køen av folk som venter på bord, går langt oppi trappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ligger ikke på Grønland, men prisene er greie og maten aldeles nydelig. Dette er Oslos beste indiske, mener nå jeg, Mother India på Pilestredet. Agra på Aker Brygge er også flott, ikke så trangt som på Mother India,

Dette sier noen som neppe har vært på Mr India.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette sier noen som neppe har vært på Mr India.

Jeg nevnte ikke Mr India i mitt innlegg, jeg skrev om _Mother_ India. Kanskje du burde lese innleggene før du kritiserer dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ligger ikke på Grønland, men prisene er greie og maten aldeles nydelig. Dette er Oslos beste indiske, mener nå jeg, Mother India på Pilestredet. Agra på Aker Brygge er også flott, ikke så trangt som på Mother India,

Lesevansker ser det ut som du har mest av.... når skrev Tornerose noe om Mr India, altså MISTER INDIA??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte ikke Mr India i mitt innlegg, jeg skrev om _Mother_ India. Kanskje du burde lese innleggene før du kritiserer dem?

Etter min mening nevner man ikke opp Oslo's beste indiske restauranter, uten å ta med Mr India. Da har man ikke tilstrekkelig grunnlag for å utrope "beste", syns nå jeg..hvis man ikke har vært der...det var DET som var mitt poeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte ikke Mr India i mitt innlegg, jeg skrev om _Mother_ India. Kanskje du burde lese innleggene før du kritiserer dem?

Jeg har da aldri sagt noe om at det ikke var Mother du skrev om???? Du kan ikke være HELT god....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke lese skikkelig bør du kanskje drite i å kritisere?

Lesevansker ser det ut som du har mest av.... når skrev Tornerose noe om Mr India, altså MISTER INDIA??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har den værste servicen jeg noen gang har opplevd der!

Står og venter på at du skal gå når du er ferdig å spise, napper til seg penger uten å si takk, sier ikke hadet og vet ikke hva et smil er!

God mat, men dit går jeg aldri mer fordi servicen stinker!

frekke folk... og for ikkeå snakke om sure! Vi var fire pent kledde voksene som spiste og drakk der, og la igjen en del penger for å si det sånn så sto servitøren ved bordet vårt og venta på at vi skulle gå, hinta liksom.. Så kom dama og nappa penger og snudde og gikk.. Er det værste jeg har sett!

Jeg har vært der flere ganger med foreningen jeg er med i og vi har vært opp til 8 stk, vi har fått god service,de har vært hyggelige og har passet på oss. De har alltid kommet bort til bordet for å spørre om maten smakte.Jeg liker godt å spise der, dit går jeg for å spise indisk mat!

Har prøvd andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...