Gå til innhold

hjelp

threzi

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg skulle trene i dag, da jeg kom til treningssenteret så kom jeg til en låst dør. Argh!! Har ikke trenet på lenge på grunn av at jeg har følt meg ganske deppa, så har mine migrene anfall spilt en stor rolle også.

Nå skal jeg få bort MYE fett, for jeg trives ikke med meg selv. Samboeren min sier jeg har en fin kropp, og at jeg ikke bør fokusere så mye på slanking. Selv vet jeg at slanking er farlig, men jeg hater å se kroppen min. Å vise meg i bikini er noe jeg ikke våger, da føler jeg at alle ler av meg.

Noen ganger får jeg tanker om å skade andre og meg selv. Aller mest har jeg lyst til å skade de som har gjort meg vondt her i livet. Det er som jeg blir besatt av tanken og lever den ut i underbevistheten, men noe handling blir det ikke. Tankene kommer uansett når tid på døgnet.

Jeg er redd for å bevege meg ute på dårlige dager og får klaus når det er fullt på bussen. Da går jeg som regel av å venter på neste buss, eller går dit jeg skal. Noen ganger får jeg angst av å være i en butikk. Da føler jeg at alle snakker om meg og ler høyt.

Jeg vet ikke hva mer jeg skal si for noe. Har sagt det jeg skulle si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Siden du skriver her på psykiatriforum, så har du tydeligvis skjønt at det kanskje er noe psykisk som ligger bak. Få legen din til å henvise til en psykiater. Er ikke noen vits i å gå å vente på at det går over av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skriver her på psykiatriforum, så har du tydeligvis skjønt at det kanskje er noe psykisk som ligger bak. Få legen din til å henvise til en psykiater. Er ikke noen vits i å gå å vente på at det går over av seg selv!

Jeg vet det ligger noe psykisk bak dette. Legen min vet om dette og har henvist meg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...