Gjest pillar Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Lurte på å ta meg en vaskejobb på si', en kveld i uka eller noe sånt. Hvordan går jeg frem? Burde jeg ta kontakt med et rengjøringsbyrå? (jeg bor i oslo) 0 Siter
Gjest Simfa Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Ta kontakt med en rengjøringsbyrå, stepp opp i egen person. Du har et byrå som heter Renva(vet ikke om de er mer,tror det) og et som heter Trio tror jeg og selvfølgelig ISS. 0 Siter
Gjest zymla Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Følg med i avisen, det er veldig ofte annonser fra privatpersoner som ønsker rengjøringshjelp. Da er det lettere å få svart betaling, men spørsmålet er om folk vil ha deg der på kvelden da... 0 Siter
Gjest KåreK Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Et hvilket som helst vaskebyrå vil bli fra seg av glede om du melder deg ) Du får sikkert jobb på dagen om du ringer. Bare ta en titt på Gule sider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.