Gå til innhold

kan man gjøre det? roting på fest/tlf osv


Gjest luringa

Anbefalte innlegg

Gjest luringa

Hvis man roter med noen på fest, begge har kjærester fra før, og man egentlig ikke avtaler noe mer, altså at man skal ha noe kontakt med hverandre etter den kvelden, men har veldig lyst og tror den andre har det og, er det sett rart på om man skaffer seg nummeret via opplysningen og tar kontakt? Eller bør man ikke det hvis man ikke bytta nummer liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Xylofon

Nei det kan man ikke.

Det vanlig er at man går hjem, gremmer seg uendelig over at man kunne være så drittsekk, og bestemmer seg for å gå i kloster, kastrere seg eller liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Xylofon. Glem hele greia.

Jeg husker i min ungdom da det også faktisk skjedde saker og ting på fest (tro det eller ei) hvor man gikk i angst hele søndagen for at dusten kanskje skulle ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luringa

Nei det kan man ikke.

Det vanlig er at man går hjem, gremmer seg uendelig over at man kunne være så drittsekk, og bestemmer seg for å gå i kloster, kastrere seg eller liknende.

Vet jo at det er galt når man har kjæreste, men hva om forholdet er nesten over uansett.. Ponget mitt var ikke om det var pent gjort, men om det er feil å gjøre det ovenfor den en rota med. Bør denne få "fred" eller kan man ta kontakt bare for evt å få bekreftet at denne ikke vil noe mer eller vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luringa

Jeg er enig med Xylofon. Glem hele greia.

Jeg husker i min ungdom da det også faktisk skjedde saker og ting på fest (tro det eller ei) hvor man gikk i angst hele søndagen for at dusten kanskje skulle ringe.

Vi er ikke egentlig ungdomme rlengre da, og forholdet mitt er på randen av brudd uansett. Tror du denne andre går og er redd for at jge skal ta kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo at det er galt når man har kjæreste, men hva om forholdet er nesten over uansett.. Ponget mitt var ikke om det var pent gjort, men om det er feil å gjøre det ovenfor den en rota med. Bør denne få "fred" eller kan man ta kontakt bare for evt å få bekreftet at denne ikke vil noe mer eller vil.

Det er forskjell på over og nesten over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er ikke egentlig ungdomme rlengre da, og forholdet mitt er på randen av brudd uansett. Tror du denne andre går og er redd for at jge skal ta kontakt?

De skal du ikke se bort i fra, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo at det er galt når man har kjæreste, men hva om forholdet er nesten over uansett.. Ponget mitt var ikke om det var pent gjort, men om det er feil å gjøre det ovenfor den en rota med. Bør denne få "fred" eller kan man ta kontakt bare for evt å få bekreftet at denne ikke vil noe mer eller vil.

Jeg syns den bør få fred. Kan du ikke prøve å møte denne personen litt "tilfeldig" liksom enn å ta direkte kontakt? Direkte kontakt som via telefon etter ei "rotehelg" er pyton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luringa

De skal du ikke se bort i fra, nei.

Hmm..nei er litt derfor jeg kvier meg, men etter det som ble sagt å dømme burde det ikke være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..nei er litt derfor jeg kvier meg, men etter det som ble sagt å dømme burde det ikke være sånn.

Det som er det skumle med ting som skjer på fest er at dagen derpå får det liksom en annen betydning. Det bør nødvendigvis ikke være slik, men jeg husker ikke én gang at jeg ville ha kontakt med en festflørt dagen derpå.

Lykke til, uansett hva du gjør :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Vet jo at det er galt når man har kjæreste, men hva om forholdet er nesten over uansett.. Ponget mitt var ikke om det var pent gjort, men om det er feil å gjøre det ovenfor den en rota med. Bør denne få "fred" eller kan man ta kontakt bare for evt å få bekreftet at denne ikke vil noe mer eller vil.

Herregud da menneske! Det var du som var sammen med fyren. Når ikke DU vet (dere må vel ha PRATET litt også), så kan da for svarte ikke VI vite!

Du høres utrolig barnslig ut!

Tror du burde la være å kontakte han. Kanskje hans forhold slett ikke er så dårlig som ditt.

Festflørt er nettopp det som regel! Noe som spriter opp hverdagen litt for enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er ikke egentlig ungdomme rlengre da, og forholdet mitt er på randen av brudd uansett. Tror du denne andre går og er redd for at jge skal ta kontakt?

Er du ikke ungdom, sier du ? Vel, du høres ut som fjortis for meg. Kanskje du er femten, da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luringa

Du burde kontakte han av den grunn at han bør svette litt. Makan til duster, dere to....

:)

Hehe, jeg vet:) Jeg har veldig lyst til å gjøre det, men vil ikke risikere at han blir sur eller noe, eller at han får (mer) problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke ungdom, sier du ? Vel, du høres ut som fjortis for meg. Kanskje du er femten, da ?

Tror du er ganske naiv hvis du tror at det er kun ungdom under 15 som roter på fest...sier litt om deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luringa

Det som er det skumle med ting som skjer på fest er at dagen derpå får det liksom en annen betydning. Det bør nødvendigvis ikke være slik, men jeg husker ikke én gang at jeg ville ha kontakt med en festflørt dagen derpå.

Lykke til, uansett hva du gjør :o)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luringa

Herregud da menneske! Det var du som var sammen med fyren. Når ikke DU vet (dere må vel ha PRATET litt også), så kan da for svarte ikke VI vite!

Du høres utrolig barnslig ut!

Tror du burde la være å kontakte han. Kanskje hans forhold slett ikke er så dårlig som ditt.

Festflørt er nettopp det som regel! Noe som spriter opp hverdagen litt for enkelte.

Jeg vet jo at ikke dere har fasiten da, men går vel ann å høre andres mesinger? Er det ikke det DOL er for da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er ganske naiv hvis du tror at det er kun ungdom under 15 som roter på fest...sier litt om deg..

Var liksom ikke det jeg mente, da...... Måten hun tenker på synes jeg er fjortis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ringe, og fortelle at du har lyst til å treffes igjen.

Vil han ikke, kan du bare true med å sladre til dama hans, så kan han ha det så godt :)

Og så forteller du oss resten av utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...