Gå til innhold

et turbulent døgn


Gjest Kasiopeia

Anbefalte innlegg

Gjest Kasiopeia

Så er jeg hjemme igjen. Blir ikke klok på meg selv. Hadde time til behandler i går, men proppa meg full av sovetabletter rett før time, og var selvfølgelig temmelig groggy på poliklinikken. Så fikk jeg en tur til sykehuset i ambulanse (med sirener!!), pumpa og det hele. Nesten synn at når jeg endelig fikk kjøre sykebil, så husker jeg ingenting av det...

Kom hjem nå for en times tid siden og hoppa rett i dusjen. Men hva gjør jeg etterpå? Kutter meg, selvfølgelig. Hvorfor gjør jeg slikt? Hvordan skal jeg greie å få kontroll på meg selv?

Er sliten og nedfor, men vil ikke kalle det en nedtur. Jeg bare må gjøre slike ting, føler jeg. Jeg er håpløs.

Noen som har litt trygghet til overs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hvorfor kunne du ikke bli litt lenger på det stedet da? Eller var det et 'vanlig' sykehus kanskje? Snakk med legen din om en innleggelse eller avtale med en dagavdeling et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...