Gå til innhold

Er det virkelig så inn i %¤@£$ vanskelig


Reg@l

Anbefalte innlegg

å forstå at MAN FÅR IKKE TILGANG TIL DOL GALLERIET OM MAN IKKE SENDER BILDE AV SEG SELV????????

Det var i grunn bare det jeg ville si.

Ha en fin dag dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du? Lurer bare på en ting. Tror du jeg kan få se de bildene i dol-galleriet? Er sååå nysgjerrig på hvordan alle dolere ser ut. Gi meg linken da! Pliiis!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gjentar denne oppfordringen en eller to ganger pr dag i en ukes tid, har jeg tro på at det kanskje når fram hos enkelte. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du? Lurer bare på en ting. Tror du jeg kan få se de bildene i dol-galleriet? Er sååå nysgjerrig på hvordan alle dolere ser ut. Gi meg linken da! Pliiis!

;o)

Nice try ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, ....du gjør vel ett unntak for meg vel?...ikke sant?...jeg er ikke så veldig nysgjerrig, men likevel altså.......

Jeg har bilde av deg jeg, jeg kan jo sende det inn for deg??...*gliser*..

Ble forresten nytt kamera på meg i går. Det gamle kom på 5000 å reparere..:-O Kjøpte meg det nyeste Canon Ixus V2 jeg.. Så nå er det på'n igjen med fotografering .:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde av deg jeg, jeg kan jo sende det inn for deg??...*gliser*..

Ble forresten nytt kamera på meg i går. Det gamle kom på 5000 å reparere..:-O Kjøpte meg det nyeste Canon Ixus V2 jeg.. Så nå er det på'n igjen med fotografering .:-)

Hehe, du kan få slippe det, for husk at jeg også har bilde av deg.

Det var da jævlig pris for å rep. ett kamera. Jeg har aldri hatt ett kamera som koster så mye en gang jeg.

Forresten, jeg vaginakulene dine når vi stoppet på landhandleriet, jeg så du rettet på dem........det visste du ikke det.....*gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, du kan få slippe det, for husk at jeg også har bilde av deg.

Det var da jævlig pris for å rep. ett kamera. Jeg har aldri hatt ett kamera som koster så mye en gang jeg.

Forresten, jeg vaginakulene dine når vi stoppet på landhandleriet, jeg så du rettet på dem........det visste du ikke det.....*gliz*

Jeg glemte ordet så, mellom ordene jeg og vaginakulene......det skulle stå, jeg SÅ vaginakulene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du kan få slippe det, for husk at jeg også har bilde av deg.

Det var da jævlig pris for å rep. ett kamera. Jeg har aldri hatt ett kamera som koster så mye en gang jeg.

Forresten, jeg vaginakulene dine når vi stoppet på landhandleriet, jeg så du rettet på dem........det visste du ikke det.....*gliz*

Men jeg er allerede avbildet i DOLgalleriet jeg...*æddabædda*..;-)

Dyrt å reparere ja..fikk bakoversveis jeg.. Det jeg kjøpte nytt, var billigere enn å reparere det gamle..

##Forresten, jeg vaginakulene dine når vi stoppet på landhandleriet, jeg så du rettet på dem........det visste du ikke det.....*gliz*##

HÆ??.....*LOL*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er allerede avbildet i DOLgalleriet jeg...*æddabædda*..;-)

Dyrt å reparere ja..fikk bakoversveis jeg.. Det jeg kjøpte nytt, var billigere enn å reparere det gamle..

##Forresten, jeg vaginakulene dine når vi stoppet på landhandleriet, jeg så du rettet på dem........det visste du ikke det.....*gliz*##

HÆ??.....*LOL*....

Se nederst på mc-jakka di......*s*....har du den i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se nederst på mc-jakka di......*s*....har du den i nærheten?

*gliser rett ut*... Vet hva du sikter til.. Veeel, de var ikke gode å sitte på da jeg kjørte...*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gliser rett ut*... Vet hva du sikter til.. Veeel, de var ikke gode å sitte på da jeg kjørte...*lol*

For meg som kjørte bak deg så så det ut til å være veeeldig godt....*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...