Gå til innhold

Trenger en frivillig dolkikker


Gjest Ond bonde

Anbefalte innlegg

Gjest Ond bonde

Finnes det ikke en onskapsfull sjel der ute som kan sende inn fake-bilde av seg selv, og laste ned alle de andre bildene på en server, slik at vi nysgjerrige også kan se de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter ikke hvorfor du/dere ikke sender inn eget bilde så dere kan komme inn på "lovlig" vis.

Det er da ikke farlig i det hele tatt. Redd noen skal kjenne deg igjen på gata?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at basse er ganske flink til å sile ut folk som kødder, så ukjente nick, allà ditt, vil selvsagt ikke få tilgang til siden uansett.

Fatter ikke hvorfor det skal være så jææææææææææææævla kult å se bilde av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ond bonde

Jeg tror nok at basse er ganske flink til å sile ut folk som kødder, så ukjente nick, allà ditt, vil selvsagt ikke få tilgang til siden uansett.

Fatter ikke hvorfor det skal være så jææææææææææææævla kult å se bilde av oss.

Poenget var bare å få fram at det holder at 1 slem nisse får tilgang, så kan trynene på alle der inne legges ut til spott og spe.

Hvorfor det er spennende? Er jo artig å se om det er noen man kjenner. Det kan bli mye morro ut fra det!

"Berit - du må si fra til sønnen din, altså. Etter den siste ONSen han hadde nå i helgen, så bør han jammen gå og teste seg så fort som mulig."

"Kåre - jeg hører at bestemora di skal bort i helgen. Kan ikke du spørre om jeg kan få låne den ET-dildoen hun kjøpte. Trenger noe å vise fram på jentefesten."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var bare å få fram at det holder at 1 slem nisse får tilgang, så kan trynene på alle der inne legges ut til spott og spe.

Hvorfor det er spennende? Er jo artig å se om det er noen man kjenner. Det kan bli mye morro ut fra det!

"Berit - du må si fra til sønnen din, altså. Etter den siste ONSen han hadde nå i helgen, så bør han jammen gå og teste seg så fort som mulig."

"Kåre - jeg hører at bestemora di skal bort i helgen. Kan ikke du spørre om jeg kan få låne den ET-dildoen hun kjøpte. Trenger noe å vise fram på jentefesten."

Joa, du sier noe, men "problemet" i forhold til å gjøre noe sånt er at veldig mange der inne har møtt hverandre, og av de som er der har sikkert 90 % en eller flere av de som er her på dol, og det er ikke like lett å være å finne på noe faen.

Men om det skulle skje er det for øvrig noe jeg driter langt i, da man jo står for det man skriver her.

Jeg har for øvrig blitt kjent igjen pga samlingen, og overlevde det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Skulle gjerne vist deg bildene, men så har det seg slik at jeg er ganske egen...

Send inn ditt eget fakebilde da vel, trenger ikke å hetta sherlock holmes for å utføre det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at basse er ganske flink til å sile ut folk som kødder, så ukjente nick, allà ditt, vil selvsagt ikke få tilgang til siden uansett.

Fatter ikke hvorfor det skal være så jææææææææææææævla kult å se bilde av oss.

Slik jeg ser det er det enkelt å bløffe. Basse har ikke sett alle trynene på DOL har han vel? Et fast og kjent nick kan sende inn et fake bilde, og basse går fem på. Kanskje jeg til og med har gjort det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det er det enkelt å bløffe. Basse har ikke sett alle trynene på DOL har han vel? Et fast og kjent nick kan sende inn et fake bilde, og basse går fem på. Kanskje jeg til og med har gjort det selv.

Basse har nok ikke møtt alle der nei, men han har møtt nærmere 100 % enn 50 % og mange av de han har møtt har også møtt folk ikke han har møtt, og på den måten kan man være rimelig sikker på at nesten alle er ekte.

Men en feilmargin på noen prosent må man selvsagt gjøre regning med.

Selv plager det ikke meg om noen som ikke har sitt ekte bilde der inne ser meg, da folk som ikke kjenner meg ser meg hver dag, så who cares...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at basse er ganske flink til å sile ut folk som kødder, så ukjente nick, allà ditt, vil selvsagt ikke få tilgang til siden uansett.

Fatter ikke hvorfor det skal være så jææææææææææææævla kult å se bilde av oss.

Hvis det er bilde av deg han er ute etter, kan jeg kanskje hjelpe han... *erter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basse har nok ikke møtt alle der nei, men han har møtt nærmere 100 % enn 50 % og mange av de han har møtt har også møtt folk ikke han har møtt, og på den måten kan man være rimelig sikker på at nesten alle er ekte.

Men en feilmargin på noen prosent må man selvsagt gjøre regning med.

Selv plager det ikke meg om noen som ikke har sitt ekte bilde der inne ser meg, da folk som ikke kjenner meg ser meg hver dag, så who cares...

Har tenkt på dette jeg også.

Det kan vel løses ved at man oppretter en e-mail-konto som legges ut her, fra eget nick, og som Bassisten dobbelsjekker på før bilde blir lagt ut?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bilde av deg han er ute etter, kan jeg kanskje hjelpe han... *erter*

Hehe, det kunne du sikkert gjort, men du er så ærlig og rufsete, så det går sikkert greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dette jeg også.

Det kan vel løses ved at man oppretter en e-mail-konto som legges ut her, fra eget nick, og som Bassisten dobbelsjekker på før bilde blir lagt ut?!

Jeg er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener. Er for lat i dag til å tenke for mye :)

Men jeg tror basse sjekker godt nok, og av de ca 130 bildene som er der så kan det umulig være mer enn max 10 stk som er fake, rett og slett fordi de 120 andre har møtt noen her.

Enkelt og greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...