Gå til innhold

Dol-galleriet - Stygge folk?


Gjest Narvestad'n

Anbefalte innlegg

Gjest Narvestad'n

Hvis f eks de bildene på DOL-galleriet er like "uheldige", som bildene på fagpersonene her som kommer opp når man går inn, så tror jeg nesten jeg vil fraråde folk å få tilgang til det galleriet...

Det kan jo fort skremme vettet av folk, slik jeg ble skremt første gang jeg så bilder av fagpersonene på DOL...

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns jo fagpersonene her på DOL så fabelaktige ut, så kanskje det er meg det er noe rart ut.

Men hvis du får scannet inn et bilde av deg selv vettu og sendt det til basse, så ordner alt seg, så får du bedømme selv om vi er pene eller stygge,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det var en gjeng med vakre individer der.

Så kom jeg og senket standarden betraktelig.

Nå vurderes det om hvorvidt jeg skal få være der, eller brukes som skremme/avledningsmanøver for hackelystne folk.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh, vi er så pene atte ;)

Hvordan faar man naa adgang til dette DOL galleriet (det er vel bare jeg som er dum, men hva betyr DOL?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan faar man naa adgang til dette DOL galleriet (det er vel bare jeg som er dum, men hva betyr DOL?)

Det var dagens!

DOL= doktoronline= det forumet du er inne på akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan faar man naa adgang til dette DOL galleriet (det er vel bare jeg som er dum, men hva betyr DOL?)

Du får ikke adgang til det med mindre du sender inn et bilde av deg til Bassisten, men du er vel egentlig såpass ny her at jeg vil stille med tvilende til om Basse vil gi deg tilgang på bakgrunn av en håndfull innlegg her i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst ikke riktig fulgt med i tida. Synes det virker som uttrykket stygg sitter rimelig løst i dag.

Det er da veldig få som virkelig er stygge? Ikke pen er da ikke det samme som stygg!

Iallfall vil jeg si at de fleste menneskene jeg ser til daglig verken er pene eller stygge. De er helt alminnelige.

Men hva er verst: Å ligne grisen eller ikke ligne grisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er faktisk overraska over at det absolutt store fleirtalet av hokjøn i galleriet er utruleg flotte damer! Bortsett frå ei då - som er komplett vanvittig flott, vakker, deilig, søt og sexy! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst ikke riktig fulgt med i tida. Synes det virker som uttrykket stygg sitter rimelig løst i dag.

Det er da veldig få som virkelig er stygge? Ikke pen er da ikke det samme som stygg!

Iallfall vil jeg si at de fleste menneskene jeg ser til daglig verken er pene eller stygge. De er helt alminnelige.

Men hva er verst: Å ligne grisen eller ikke ligne grisen?

Det å ikke ligne grisen er nok definitivt verst, i hvertfall på min "dialekt".

Jeg er for øvrig helt enig med deg, og jeg har aldri tatt ordet "stygg" om noe annet menneske i min munn, noensine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet319

Hvordan faar man naa adgang til dette DOL galleriet (det er vel bare jeg som er dum, men hva betyr DOL?)

Du er definitivt yndligs-doleren min nå!

LOL

Dette er min humor, altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visst ikke riktig fulgt med i tida. Synes det virker som uttrykket stygg sitter rimelig løst i dag.

Det er da veldig få som virkelig er stygge? Ikke pen er da ikke det samme som stygg!

Iallfall vil jeg si at de fleste menneskene jeg ser til daglig verken er pene eller stygge. De er helt alminnelige.

Men hva er verst: Å ligne grisen eller ikke ligne grisen?

Da har ikke du sett mora til Edvarda.

***HYYYL****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er faktisk overraska over at det absolutt store fleirtalet av hokjøn i galleriet er utruleg flotte damer! Bortsett frå ei då - som er komplett vanvittig flott, vakker, deilig, søt og sexy! :-)

Takk! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst ikke riktig fulgt med i tida. Synes det virker som uttrykket stygg sitter rimelig løst i dag.

Det er da veldig få som virkelig er stygge? Ikke pen er da ikke det samme som stygg!

Iallfall vil jeg si at de fleste menneskene jeg ser til daglig verken er pene eller stygge. De er helt alminnelige.

Men hva er verst: Å ligne grisen eller ikke ligne grisen?

Min erfaring er at de utseendessig "flotte" som oftest har mer enn nok med å være flotte.. det mangler viktige detaljer til å gjøre dem interessante i mine øyne iallefall.

Det finnes dog hederlige unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke adgang til det med mindre du sender inn et bilde av deg til Bassisten, men du er vel egentlig såpass ny her at jeg vil stille med tvilende til om Basse vil gi deg tilgang på bakgrunn av en håndfull innlegg her i dag :)

Buhu, kommer ikke jeg inn heller, da...? *snufser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er faktisk overraska over at det absolutt store fleirtalet av hokjøn i galleriet er utruleg flotte damer! Bortsett frå ei då - som er komplett vanvittig flott, vakker, deilig, søt og sexy! :-)

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...