Gå til innhold

hvorfor blir jeg så lett sliten?

Anbefalte innlegg

girl1365380356

Jeg er 22 år,men føler meg som en 50 åring. Jobber sommerjobb som sentralborddame og ellers koser jeg meg med vener om kvelden.Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir så fort sliten!! jeg føler meg trøtt og uopplagt,selv om jobben ikke krever noe anstrengelser det hele tatt. begynner å lure på om jeg har vitaminmangel eller kanskje jernmangel? Skal ikke 22-åringer være friske og raske og føle seg på topp hele tiden? Hva feilier det meg??!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67474-hvorfor-blir-jeg-s%C3%A5-lett-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ta en sjekk

Ta en sjekk hos legen din! Kanskje blodtrykket ditt er lavt, kanskje du mangler jern eller vitaminer.. det er mange slike små ting som kan gjøre en slapp og som lett kan rettes på.

Eller større ting som også ofte kan rettes på!

Hvis alt er i orden, får du begynne med litt regelmessig trening (hvis du ikke gjør det fra før).

Men ta en sjekk før du øker treningsmengden, slik at du ikke trener hvis det viser seg at du har kyssesyken eller noe annet man skal ta det med ro med..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...